FANDOM

Zombie powstały wskutek wskrzeszania zmarłych. Undertaker nazywa je dziwacznymi lalkami.

Co 'to' jest?Edytuj

Zombie to ciała bez duszy, które już wcześniej zabrano. Urządzenie, które pozwala ludziom poświadczyć zmartwychwstania poprzez wystawienie ich na działanie specjalnych ultardźwięków.

Jak 'to' się tworzy?Edytuj

Kontunuowane nagranie

Nagranie zmodyfikowane przez Undertakera

Ludzie są 'ciałem' i 'duszą'. Gdy oba te czynniki są razem człowiek żyje, a jego wspomnienia zapisywane są na nagraniach. Gdy 'ciało' usycha Shinigami zabiera duszę, nagranie się kończy i życie zarazem. Shinigami zabierają dusze zgodnie z instrukcjami, i wówczas zachowany jest porządek.

Undertaker, ex Shinigami, mimo emerytury postanowił kontynuować zbieranie dusz. Zbierał dusze i edytował nagrania. Tam, gdzie się kończyły "doczepiał" ciąg dalszy, co sprawiło, że koniec nigdy nie nastąpił. Przez ten zabieg ciało nadal myślało, że żyje i zaczynało poruszać się bez duszy.

Jak 'to' działa?Edytuj

Zwłoki poruszają się dzięki temu, że w ich mózgi zostały wszczepione specjalne urządzenia emitujące słabe impulsy elektryczne. W ten sposób wysyłane są sygnały do poszczególnych części ciała. Sygnały je pobudzają, a zombie uzyskują sprawność, jaką miały za życia.

Zombie atakują ludzi, ponieważ szukają 'duszy'. Jako, że po zabiciu człowieka i rozszarpaniu go nie znajdą duszy będą dalej zabijać, by ją znaleźć.

Można 'to' zniszczyć?Edytuj

Można je unieszkodliwić poprzez znizczenie implantów w mózgach lub odzielenie ich od ciała, czyli rozwalenie lub odcięcie głowy.

Po co 'to' stworzono?Edytuj

Są ludzie, którzy chcą 'dziwacznych lalek'. Lalki te nie czują bólu, zjadają żywych pragnąc ich dusz. Jest to najlepsza broń zwierzęca.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki