FANDOM

Zły Wenecki Pies

Zabójczyni

Płeć

Kobieta

Rasa

Człowiek

Zajęcie

Płatny zabójca

Debiut: anime

OVA: Witajcie w domostwie Phantomhive

Zły Wenecki Pies jest przydomkiem płatnego zabójcy wynajętego przez rodzinę Ferro, by pomścić śmierć głowy rodziny Ferro, którą zabił Ciel.

WyglądEdytuj

Kobieta ta ma jasną karnację, długie, brązowe włosy. Nie wiadomo, jakiego koloru ma oczy. Jej twarz nigdy nie została pokazana w całości, jednak wiele osób twierdzi, że jest piękna. Do posiadłości przyjechała w różowym stroju, jednak później przebrała się w niebieską suknię.

OsobowośćEdytuj

Jest raczej małomówna. Udawała przyjaciółkę Lizzy, by móc zneleźć się blisko Ciela i jego lokaja, aby wypełnić zlecenie rodziny Ferro. Była uprzejma, dzięki czemu wszyscy, prócz Sebastiana, szczerze cieszyli się, że ją poznali. Mimo swojej profesji momentami wydawała się zagubiona i bezbronna.

OVAEdytuj

Witaj w domostwie PhantomhiveEdytuj

Zły Wenecki Pies przyjechała razem z Lizzy i Paulą do posiadłości Ciela. Została mianowana "gościem specjalnym". Sebastian zaprowadził ją do jej pokoju. Gdy usłyszał niepokojący dźwięk poprosił ją, by została. Ona jednak nie posłuchała i poszła za nim. Sebastian osłonił ją przed skutkiem wybuchu, który w kuchni spowodował Baldroy. Potem odprowadził ją do pokoju i zwrócił uwagę, że nieposłuchanie go było bardzo nieuprzejme. Potem, by zaspokoić jej ciekawość oprowadził ją po posiadłości.

W pokoju rozrywki poznała Lau i Ran-Mao, a w bibliotece księcia Somę i Agniego. Książę był tak zauroczony damą, że poprosił o to, by była jego służącą, a potem nawet o rękę. Sebastian poprosił, by książę nie zawstydzał gościa, a jak chce się oświadczać to później i oficjalnie. Potem zabrał ją na podwieczorek.

Kiecka full

Gość w nowej sukience

Podczas podwieczorku była zachwycona porcelaną. Niestety, w pewnym momencie zalała się herbatą. Na polecenie Ciela Sebastian zabrał ją i dał sukienkę na przebranie.

Po zmianie stroju rozmawiała przez telefon ze swoim zleceniodawcom, który kazał jej zabić Sebastiana i porwać Ciela. Gdy skończyła rozmawiać przyszedł Sebastian, który namówił ją, by przed balem spędziła czas z Elżbietą w jej pokoju.

W pewnym momencie wszystkie osoby w pokoju, czyli gość, Elizabeth i Paula, zemdlały, ze względu na środek usypiający. Porwał ją Aleister Chamber.

Uratowana przez sebastiana

Uratowana przez Sebastiana

Zabrał ją na jacht, zbudowany na jej cześć. Podobno zakochał się w niej podczas jakiegoś balu. Chciał z nią popłynąć na jakąś wyspę. Gdy Sebastian dał mu do zrozumienia, że to nie możliwe chciał otrucić siebie, i ukochaną. Przerwał im Grell, ponieważ owa kobieta miała zginć następnego dnia. Potem hrabia Druitt zniknął, wraz z ukochaną. Znaleźli się na maszcie, chciał zabić ich oboje, jednak Sebastian mu przerwał, i uratował gościa. Potem okazało się, że to nie ona ma jutro umrzeć, o czym poinformował wszystkich Will. Obudziła się w posiadłości, przy jej łóżku czuwali jej nowi przyjaciele. Wkrótce po tym, gdy opuścili pokój, wyszła i ona. Poszła do gabinetu Ciela.

Nóż

Nóż zabójczyni, który trzymała w dekolcie

Gdy znalazła się w środku wyjęła nóż, jednak Sebastian unimożliwił jej użycie go. Po przebudzeniu Ciela jego lokaj powiedział, że gość przyszedł podziękować. Przytaknęła. Ciel przeprosił ją, że na terenie jego posidłości porwano ją. Potem poszli na bal. Na początku nie tańczyły tylko dwie osoby, Sebastian i gość. Jednak zmieniło się to. Podczas tańca zamienili ze sobą kilka zdań. Po balu wracała karetą razem z Paulą i Lizzy. Po drodze wyrzuciła swój nóż.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki