FANDOM

William T. Spears

William t. spears

Will manga

Młody will

Suit

Płeć

Mężczyzna

Rasa

Shinigami

Zajęcie

Inspektor z Wydziału Zarządzania

Debiut: manga

Rozdział: 12

Debiut: anime

Kuroshitsuji: Odcinek 6

Seiyū

Noriaki Sugiyama

Aktor w musicalu

Nagaoka Takuya

William T. Spears należy do Stowarzyszenia Shinigami.

OsobowośćEdytuj

Will jest bardzo obowiązkową osobą. Nie widzi usprawiedliwienia dla łamania reguł. Sztywno trzyma się regulaminu oraz dba o to, by i inni shinigami go przestrzegali. Przepraszając Sebastiana za zachowanie swojego podwładnego, Grella, ukłonił mu się. Nie było by to niczym szczególnym gdyby nie fakt, iż, jak sam twierdzi, gardzi demonami.

Mimo szczerej niechęci do mrocznego lokaja umie z nim współpracować, co świadczy o jego profesjonaliźmie oraz tolerancji.

Gdy był jeszcze praktykantem sprawiał wrażenie kogoś zdolnego odczuwać empatię, zdolnego docenić sztukę oraz ludzi. Wszak to jego pomysłem było, by dać Thomasowi czas na wykazanie się. Jak się później okazało, nie był wcale tak wrażliwy, jakby się mogło wydawać.

WyglądEdytuj

William artbook
William jest wysokim mężczyzną. Ma krótkie, ciemne, zawsze starannie ułożone włosy, jasną karnację i zielono-żółte oczy. Na co dzień nosi czarny garnitur, czarne pantofle, białą koszulę, czarny krawat, czarne rękawiczki. Prócz tego ma okulary w ciemnej oprawce, których nigdy nie ściąga. Jego atrybutem jest kosa przypominająca nożyce do gałęzi oraz gruba księga reguł shinigami.

Zazwyczaj ma poważny wyraz twarzy.

CiekawostkiEdytuj

  • Jego nazwisko, przetłumaczone z angielskiego oznacza "włócznie", co może mieć związek z jego kosą śmierci.
  • W księdze imion znajdziemy informację, że 'William' to imię, które oznacza zdecydowanego stróża.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki