FANDOM

Vincent Phantomhive

VincentPhantomhive.png

Vincent manga.png

Płeć

Mężczyzna

Rasa

Człowiek

Rodzina

Rachel Phantomhive (żona)
Ciel Phantomhive (syn)
Angelina Durless (szwagierka)
Frances Midford (siostra)
Alexis Leon Midford (szwagier)
Elizabeth Midford (siostrzenica)
Edward Midford (siostrzeniec)

Zajęcie

Głowa rodziny Phantomhive

Debiut: manga

Rozdział 10

Debiut: anime

Kuroshitsuji: Odcinek 1

Seiyū

Kazuyuki Okitsu

Hrabia Vincent Phamtomhive jest byłą głową rodziny Phantomhive, mężem Rachel Phantomhive i ojcem Ciela Phantomhive, który odziedziczył jego tytuły.

WyglądEdytuj

Vincent był atrakcyjnym, wysokim mężczyzną. Miał bladą cerę oraz ciemne oczy. Podobnie jak syn miał średniej długości ciemne włosy. Miał charakterystyczny pieprzyk pod lewym okiem. Zawsze był elegancko ubrany.

OsobowośćEdytuj

Tak naprawdę niewiele wiemy o Vincencie, ponieważ jego postać nie została nigdy nam bliżej przedstawiona. Wiemy, że był kochającym mężem i ojcem. Był bardzo uprzejmy i elegancki. Dzięki niemu Angelina Durless przestała nienawidzić koloru swoich włosów, bo powiedział jej, iż są piękne.

Był poprzednim psem królowej, więc musiał być obowiązkowy i można było na nim polegać.

HistoriaEdytuj

Czasy szkolneEdytuj

Jako młodzieniec Vincent uczęszczał do Weston College. Był prefektem domu Sapphire owl (tego, do którego należy obecnie Ciel) i podobnie jak Deidrich nie wiedział, dlaczego nim został.

Prefekt domu Green lion, mając dosyć nonszalancji kolegi założył się z nim. W razie wygranej Niemca, Phantomhive miałby zrezygnować z funkcji prefekta. W innym razie zostałby panem wiernego niemieckiego psa. Zakład uzależniony był od turnieju 4 czerwca i zwycięstwa jednej z drużyn w turnieju polo. W zawodach tych wygrał dom Sapphire Owl, pierwszy i ostatni raz w historii.[1]

DorosłośćEdytuj

Przybył jako gość do domu rodzinnego Rachel i Angeliny. Któregoś razu rozmawiał z Angeliną w ogrodzie. Zapytał ją, czemu ma tak długą grzywkę. W odpowiedzi usłyszał, że to dlatego, iż nie jest piękna jak siostra, a do tego ma czerwone włosy. Powiedział jej, że nie ma nic złego w tym, że różnimy się od innych. Dodał, że jej włosy są naprawdę piękne, jak lilia huraganowa.Stwierdził także, że jej pasują i powinna być bardziej pewna siebie.

Potem widzimy go, gdy wraz z Rachel oznajmiają Ann, że biorą ślub.

Vincent podczas zabawy z synem.png

Vincent podczas zabawy z Cielem

Gdy któregoś razu jego żona, szwagierka, syn, siostrzenica oraz pies bawili się w ogrodzie. Podszedł do nich, ponieważ chciał dołączyć. Powiedział, że jest bardzo ładna pogoda, a on chciałby pobawić się z dziećmi. Poprosił Tanakę, by wszystko dokończył.

CiekawostkiEdytuj

  • Nazwisko Phantomhive można przetłumaczyć z języka angielskiego jako "ośrodek wielkiego ożywienia zjaw".
  • W księdze imion znajdziemy informację, że 'Vincent' to imię, które oznacza kogoś triumfującego.

ŹródłaEdytuj

  1. Rozdział 75, strona 16

Więcej z Fandomu

Losowa wiki