FANDOM

Grabarz

Grabarz

Undertakermanga

Undertaker kolorowa manga

Płeć

Mężczyzna

Rasa

Shinigami

Zajęcie

Dyrektor zakładu pogrzebowego

Debiut: manga

Rozdział 6

Debiut: anime

Kuroshitsuji: Odcinek 4

Seiyū

Junichi Suwabe

Aktor w musicalu

Izumi Shuuhei

Tumblr nimmm3PtxX1sk041eo1 500

Undertaker (jap. アンダーテイカー Andaateikaa) - jest szlachcicem oraz byłym Shinigami, o którym wśród bogów śmierci krążą legendy. Jest także dyrektorem zakładu pogrzebowego oraz działa jako informator Ciela Phantomhive, żądając nietypowej zapłaty za informacje.

W 13 tomie mangi okazuje się głównym czarnym charakterem serii.

OsobowośćEdytuj

Undertaker od początku wydaje nam się być osobą dziwaczną. Ekscentryczny wygląd oraz profesja, którą się zajmuje dają nam obraz osoby, którą lepiej omijać.

Zachowaniem naśladuje niemalże szaleńca. To, w jaki sposób opowiada o zwłokach lub nawet jego uśmiech każą zachować czujność i bezpieczną odległość.

Poznając go odnosimy wrażenie, iż główny bohater ma do czynienia z postacią mało ogarniętą, na którą trzeba uważać, gdy jest w pobliżu, ale którą na dłuższą metę można ignorować, gdyż nie stanowi większego zagrożenia. Mało tego, jest przecież sprzymierzeńcem Psa Królowej.

Wielkim szokiem była dla wszystkich rola, którą odegrał. Idealnie wykorzystał sytuację życiową, w której się znalazł, by zdobyć swój cel. "Po trupach do celu" przy tej postaci nabiera nowego wymiaru ogromu chaosu, który wywołują nieprzeciętne czarne charaktery. Dzięki przyjaźni z hrabią wzbudzał zaufanie, dziwna praca mogła tłumaczyć jego dziwaczne zachowanie.

WyglądEdytuj

Underkater
Oko undertakera

Oko Undertakera ukazane w mandze

Undertaker jest wysokim mężczyzną o długich szarych włosach opadających swobodnie; z prawej strony ma zaplecionego cienkiego warkoczyka, długa grzywka zasłania mu czoło i oczy. Na ciele widoczne są trzy blizny: pierwsza przecina jego bladą twarz idąc pod prawym okiem, druga znajduje się na szyi, a ostatnia na małym palcu lewej dłoni. Specyficzne dla tej postaci są także długie czarne paznokcie. Posiada również liczne blizny na ramionach.

Zazwyczaj nosi dość oryginalny kapelusz, który zamiast ronda ma coś na kształt długiej skarpety. Przez czarny płaszcz grabarza jest przerzucona szara szarfa.

Undertaker, tak jak każdy Shinigami ma zielono-żółte oczy. W anime, gdy był pokazany jako Shinigami miał okulary, w mandze już nie. W obu źródłach widać, że jego kosa śmierci wyglądała jak zwykła kosa.

CiekawostkiEdytuj

  • Undertaker to pseudonim jednego z zawodników federacji wrestlingowej WWE. Znakiem rozpoznawczym jego image jest charakterystyczny entrance. Wychodzi w towarzystwie mrocznej muzyki, a na ringu zdejmuje kapelusz pokazując tzw. "białe oczy".

NawigacjaEdytuj

e v Szlachta
Szlachcice: Ciel Phantomhive · Vincent Phantomhive · Rachel Phantomhive · Elizabeth Middleford · Frances Middleford · Edward Middleford · Alexis Leon Middleford · Angelina Durless · Baron Barnett· Lau· Aleister Chamber· Undertaker· Alois Trancy· Arthur Randall· Henry Barrymore · Lady Trancy· Agni· Była głowa rodu Trancy· Edgar Redmond· Maurice Cole · Charles Grey

Więcej z Fandomu

Losowa wiki