FANDOM

Potrzebnezrudla Ten artykuł nie jest doskonały: do pełni użyteczności oraz wiarygodności potrzebuje źródeł. Jeśli możesz, dodaj je.

Po uzupełnieniu artykułu należy usunąć ten szablon.

William Shinigami No Monogatari

Kanji

さいごの果実 xxx

Data emisji

27 kwietnia 2011

Sezon

OVA

Odcinek

6

Czas trwania

25 minut

WystępująEdytuj

Wiliam oznajmia nowicjuszom, iż to on w tym roku jest odpowiedzialny za ich wyszkolenie, oraz że podczas stażu będzie ich opiekunem. Następnie, w towarzystwie Grella, oprowadza nowicjuszy po Instytucie. Pokazuje im Wydział Administracyjny, Dział Kadr, Departament do Spraw Ogólnych, Wydział Żniwiaży i Departament Optyczny. Przy tym ostatnim tłumaczy młodzieży, na czym polega egzamin końcowy.

Wyznanie Grella o "ich pierwszej wspólnej nocy" skłoniło Willa do wspomnień.

Grell oraz Will zdali egzamin końcowy. Średnia Grella wyniosła A, z praktyk miał AAA, natomiast Will miał równe B. Dostali zadanie by osądzić o losie pewnego człowieka. Thomas Wallis , zdaniem Grella, powinien umrzeć, natomiast Will postanowił dać mu szansę i wykorzystać czas, jaki dał im zarząd na jego sprawdzenie.

William uważał, że Thomas jest wyjątkowym młodym człowiekiem. Imponował mu swoją pracowitością i uporem w dążeniu do celu.

Młodego Wallisa spotykają niepowodzenia, nikt nie chce wydawać jego powieści. Will, popędzany przez Grella do podjęcia decyzji, zagaduje do Thomasa, przedstawia się mu. Widzimy jak potem przekartkowuje jego powieść. Thomas zauważa kosy, po czym wychodzi na jaw, iż Grell i Will są bogami śmierci. Na szczęście Thomas bierze ich za aktorów, którzy promują nowy typ nawiązywania kontaktu z publiką. Thomas chwali urodę Grella, który, zachwycony komplementem chłopaka, wczuwa się w rolę aktora.

Najnowsza powieść Thomasa nosi tytuł "Historia Shinigamiego Williama". Grell jest zachwycony powieścią oraz swoją rolą w historii i mówi Willowi, że ma dryg do wyszukiwania talentów. Następnie zostaje opowiedziana historia tragicznej miłości boga śmierci do kobiety. Grell mówi, że powieść jest dobra. Zdaniem Williama jest arcydziełem oraz uważa on, że powieść wytrzyma próbę czasu.

Uradowany Thomas biegł przed siebie, mocno ściskając rękopis. Role diametralnie się odwróciły i teraz to Grell chce ratować chłopaka, a Will chce zakończyć jego życie. Między tym dwojgiem wywiązała się walka, która niebywale podnieciła Grella.

Thomas w tym czasie dalej pędził przed siebie zatłoczonymi ulicami Londynu. Zdarzyła się tragedia. Chłopak nie zauważył pędzącego powozu. Po potrąceniu chłopaka pojazd nawet się nie zatrzymał.

Masrtwythomas

Martwy Thomas

Will podszedł do konającego Wallisa i ugodził go kosą w brzuch. Will patrzył zimnym wzrokiem na cierpiącego młodzieńca. Niespodziewanie film zaatakował Willa i strącił mu okulary. Następnie go przewrócił i zaczął wnikać w ciało młodego żniwiarza. Wspomnienia młodego pisarza zaczęły przenikać Willa. Will, lamentując "Thomas, Thomas", uronił łzy. Z opresji wyciągnął go Grell. Mężczyźni połączyli siły i pokonali wrogie nagranie, w skutek czego umarł Thomas.

Grell i Will zdali egzamin i odebrali swoje okulary. Na tym kończą się wspomnienia i myśli Willa wracają do teraźniejszości, gdzie udziela dalszych wskazówek adeptom. Na zakończenie mówi im to, co sam onegdaj usłyszał, jeszcze zanim został shinigami - "Dbajcie o okulary".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki