FANDOM

Szósty Pies Jamesa

Piesjamesa

Płeć

Mężczyzna

Rasa

Pies

Debiut: anime

Kuroshitsuji: Odcinek 7

Szósty pies Jamesa był tym "ponadprogramowym", przez którego miał zginąć James.

WyglądEdytuj

Jest to czworonóg o czarnym grzbiecie i kremowym podbrzuszu. Nosił niebieską obrożę.

OsobowośćEdytuj

Jest to ten pies, z którym bawił się James i któremu zazdrościła Maylene. Pies ten był przyjacielski, wierny i oddany. Bronił Jamesa przed mordercą i to dzięki niemu znaleziono "prawdziewgo Szatańskiego Psa".

FabułaEdytuj

HoundsworthEdytuj

Jamesijegopiątypies

Pies nagradzany przez Jamesa

Krótko po przyjeździe do Houndsworth, Ciel oraz jego świta przejeżdżając przez wieś widzą młodzieńca bawiącego się z psem. Pies posłusznie wykonywał polecenia, a za każdą dobrze wykonaną sztuczkę nagradzany był pieszczotą oraz pochwałą. Maylene zazdorościła psu znajdującego się w uścisku Jamesa, pragnąc być na jego miejscu.

Po pierwszym ataku Szatańskiego Psa, w którym zginął James zarządca wsi mówi, że to dlatego, iż miał on sześć psów, a prawo, ustalone przez niego, dopuszcza pięć na właściciela.

Piesjamesaratowanyprzezfinniego

Pies ratowany przez Finniego

Potem widzimy, jak pies pada ofiarą zabawy "Niedźwiedź-przynęta". Uwiązany na łańcuchu jest atakowany przez inne psy. Na ratunek maltretowanemu zwierzęciu przychodzi Finnian, który szczerze współczuje czworonogowi. Pies ten miał w pysku skrawek materiału. Sebastian pojął, iż pies bronił swojego pana, a tkanina została oderwana od odzieży mordercy. Była to tkanina dobrej jakości i drogą eliminacji Henry Barrymore został wskazany jako zabójca.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki