FANDOM

Sebastian Michaelis

Sebastian

Sebastian manga

Black

Nauczyciel

Sebastiangra

Płeć

Mężczyzna

Rasa

Demon

Zajęcie

Lokaj i Ochroniarz Ciela Phantomhive

Debiut: manga

Rozdział 1.

Debiut: anime

Kuroshitsuji: Odcinek 1.

Debiut: gra

Kuroshitsuji: Phantom & Ghost

Seiyū

Daisuke Ono

Aktor w musicalu

Yūya Matsushita

Sebastian Michaelis (jap. セバスチャン・ミカエリス Sebasuchan Mikaerisu) jest lokajem, który służy w posiadłości Phantomhive, dla jej właściciela Ciel'a Phantomhive. Sebastian często używa pewnej gry słów, najczęściej po pytaniu "Czym ty jesteś?"

Watashi wa aku made shitsuji desukara"(私はあくまで執事ですから), co znaczy "Jestem po prostu piekielnie dobrym lokajem". A teraz gra słów:
gdy "'ma"(ま) z drugiego słowa połączy się z pierwszym otrzymujemy "Watashi wa akuma de shitsuji desu", co oznacza "Jestem demonem i lokajem".

OsobowośćEdytuj

Sebastian jako lokaj jest oddany i obowiązkowy. Irytuje się, gdy coś dzieje się z opóźnieniem. Jest na każde wezwanie Ciela, a na większość jego poleceń odpowiada "Yes, my Lord", co znaczy "Tak, mój Panie".
Mogłoby się wydawać, że nie dba o dobre samopoczucie Ciela, jednak jest to mylne wrażenie. Był z siebie zadowolony, kiedy pewnego wieczoru Ciel udowodnił, że jednak dalej jest dzieckiem. Poprosił wtedy Sebastiana, żeby został przy nim, dopóki nie zaśnie.

Piekielny lokaj bywa rozczulony, jeśli chodzi o dziecięcą naturę panicza. Wygląda na to, iż wziął sobie do serca słowa Somy. Książę poprosił, by Sebastian należycie zajął się Cielem, gdyż jest on jeszcze w wieku, gdy w chorobie pragnie się mieć rodzica przy łóżku.

Jest pełen sprzeczności. Z jednej strony jest demonem, który pragnie pożreć duszę, która dokonała zemsty, kogoś, kto bez mrugnięcia okiem zabija i dręczy. Z drugiej zaś strony wzorowego opiekuna, dobrze wychowanego jegomościa oraz miłośnika mięciutkich kotów, przez co jest nazywany przez swojego pana "Kocim maniakiem".

WyglądEdytuj

Sebastian wygląd
Sebastian jest bardzo atrakcyjnym, młodym mężczyzną. Jest wysoki, ma czarne włosy z długą grzywką opadającą po dwóch stronach jego twarzy i czerwone oczy. Ubiera się typowo dla swojego zawodu; nosi czarne spodnie zaprasowane w kant, czarne buty, białą koszulę, czarny krawat i czarną marynarkę, na której widać łańcuszek od zegarka, który nosi w kieszeni. Na lewej dłoni ma symbol paktu faustowskiego, który na co dzień zasłonięty jest białą rękawiczką. Ma czarne paznokcie.

Jako demon ma czarne pierzaste skrzydła, buty na niebotycznym obcasie oraz rękawiczki w tym samym kolorze. Ubrany jest w czarne szaty. Otacza go fioletowo-czarna aura.

CiekawostkiEdytuj

  • Nie wiadomo, ile Sebastian ma lat, jednak można przypuszczać, że ponad 3000. Sam przyznał, że znał jednego faraona.
  • Sebastian Michaelis to nazwisko francuskiego duchownego i inkwizytora, który napisał Historie admirable de la possession d'une penitente. W dziele tym zawarł klasyfikację demonów.

Może gdyby przeprowadzić bezpośredni wywiad z wzorcem w realnym świecie, nadał by w scenariuszu fakty bardzo dobrze rokujace w oglądalności ;3

NawigacjaEdytuj

e v Posiadłość Phantomhive
Domownicy: Ciel Phantomhive · Vincent Phantomhive · Rachel Phantomhive · Sebastian Michaelis · Tanaka · Baldroy · Maylene · Finnian · Pluto· Snake
e v Demony
Demony: Ciel Phantomhive · Sebastian Michaelis · Claude Faustus · Hannah Anafeloz · Cantebury · Thompson · Timber

Więcej z Fandomu

Losowa wiki