FANDOM

Rachel Phantomhive

Rachel.png

Młoda rachel.png

Płeć

Kobieta

Rasa

Człowiek

Rodzina

Wincent Phantomhive (mąż)
Ciel Phantomhive (syn)
Angelina Durless (siostra)
Baron Barnett (szwagier)
Elizabeth Midford (siostrzenica)
Edward Midford (siostrzeniec)
Alexis Leon Midford (szwagier)
Frances Midford (szwagierka)

Debiut: manga

Rozdział 10

Debiut: anime

Kuroshitsuji: Odcninek 1

Seiyū

Kana Uetake

Lady Rachel Phantomhive jest żoną Vincenta Phantomhive, matką Ciela Phantomhive, siostrą Angeliny Durless. Zginęła w pożarze posiadłości Phantomhive, który wybuchł w urodziny Ciela.

WyglądEdytuj

Rachel była wysoką kobietą o jasnej cerze i długich blond włosach. Miała niebieskie oczy i zawsze nosiła eleganckie stroje.

OsobowośćEdytuj

Rachel, podobnie jak jej mąż, jest postacią niejako owianą tajemnicą. Wiemy o niej niewiele, tylko tyle ile było we wspomnieniach jej syna i siostry.

Rachel musiała być dobrą i kochającą siostrą, skoro Angelina bardzo ją kochała i podziwiała mimo to, że żyła niejako w jej cieniu. Możemy się jedynie domyślać, że gdyby wiedziała o uczuciach siostry do Vincenta nie wyszłaby za niego za mąż. Nawet po ślubie, Madam Red kochała ją i Vincenta.

Ciel pamięta matkę jako kochającą i uśmiechniętą, która bawiła się z nim, Lizzy i ciocią Ann w ogrodzie. Wiemy też, że pozwała Cielowi spać ze sobą, np. w jego urodziny. Był to dla niego bardzo ważny dzień.

HistoriaEdytuj

Rachel z ann.png

Rachel z siostrą

Rachel została wysłana przez ojca po siostrę, ponieważ spodziewali się ważnego gościa. Jako, że jej siostra zaczęła narzekać, że nie wygląda zbyt dobrze, ponieważ nie jest odpowiednio ubrana ani nawet umalowana, Rachel wpięła jej kwiat we włosy i stwierdziła, że Anna wygląda dobrze. Po drodze zaczęła rozmawiać z siostrą, która powiedziała, że musi dużo się uczyć, ponieważ w przyszłości chce być lekarzem. Potem powiedziała, że nie jest ładna, nie bywa na przyjęciach, i najpewniej nie wyjdzie za mąż, na co Rachel powiedziała jej, że jest urocza, mądra i powinna być bardziej pewna siebie.

Pewnego dnia powiadomiła swoją siostrę, że będzie żoną "tego mężczyzny", czego następstwem był ślub.

Rachel po porodzie.png

Rachel tuż po porodzie z malutkim Cielem

Po jakimś czasie, pani Phantomhive urodziła dziecko - zdrowego syna, przy narodzinach którego obecna była jej siostra. Była szczęśliwa, że poród już się zakończył. Powiedziała siostrze, żeby wzięła swojego siostrzeńca. Powiedziała też do Ann, że gdy maluch podrośnie, ta będzie się z nim bawić, a następnie zauważyła, że jej syn ma nos po ojcu.

Później pokazane jest, że gdy jej syn, wraz z kuzynką bawił się z Ann, podczas gdy Rachel siedziała na krześle, nieco dalej. Potem przyszedł jej mąż, który się z nią przywitał.

Rachel w szpitalu.png

Rachel w szpitalu z siostrą, tuż po jej wypadku

Podczas pobytu Ann w szpitalu po wypadku, w którym straciła i męża, i dziecko, odwiedzała ją. Ann stwierdziła, że poprawiało jej to nastrój. Gdy miała zostać wypisana, Rachel bardzo się cieszyła, i powiedziała, że w związku z tym powinny świętować jej powrót do zdrowia, a nadarzyła się odpowiednia okazja - 10 urodziny jej syna.

W dniu, w którym miała odbyć się uroczystość zginęła w pożarze.

CiekawostkiEdytuj

  • Nazwisko Phantomhive można przetłumaczyć z języka angielskiego jako "ośrodek wielkiego ożywienia zjaw".
  • W księdze imion znajdziemy informację, że 'Rachel' to imię, które oznacza kobietę.
  • Chorowała na astmę.

NawigacjaEdytuj

e v Posiadłość Phantomhive
Domownicy: Ciel Phantomhive · Vincent Phantomhive · Rachel Phantomhive · Sebastian Michaelis · Tanaka · Baldroy · Maylene · Finnian · Pluto· Snake
e v Szlachta
Szlachcice: Ciel Phantomhive · Vincent Phantomhive · Rachel Phantomhive · Elizabeth Middleford · Frances Middleford · Edward Middleford · Alexis Leon Middleford · Angelina Durless · Baron Barnett· Lau· Aleister Chamber· Undertaker· Alois Trancy· Arthur Randall· Henry Barrymore · Lady Trancy· Agni· Była głowa rodu Trancy· Edgar Redmond· Maurice Cole · Charles Grey

Więcej z Fandomu

Losowa wiki