FANDOM

Posiadłość barona kelvina
Posiadłość barona Kelvina jest dzień drogi koleją lub powozem od Londynu, ale Sebastian jest w stanie dostać się tam w trzy godziny. Posiadłość jest bardzo duża. Jest tam wiele balkonów, okna ze szproem i wieża.

SłużbaEdytuj

Lokajem barona Kelvin jest Joker. Gdy go nie ma, jego obowiązki prawdopodbnie przejmują dzieci, które są tam na stałe. Widzieliśmy, że w posiadłości jeste wiele pokojówek, bo minimum cztery. Prócz tego jest tam wiele osób przydzielonych do przedstawień.

PomieszczeniaEdytuj

Tuż po wejściu

HolEdytuj

Hol w posiadłości jest bardzo przestronny, i przerażający. Na ścianach wiszą pooprawiane protezy kończyń, jak i całe zrekonstruowane ciała. Torsy i kończyny wzisają także z sufitu i rzeczy tego typu powieszone są tam, gdzie się da. Na podłodze jest klatka, a w niej lalki (?), gdzieś obok półka zastawiona protezami. W holu są dość duże schody, któe prowadzą na okrągłą antresolę. Idąc po schodach widać wiele kukiełek (?) zwisających z sufitu. Po drugiej stronie schodów na ścianach widać zwykłe obrazy, co zdaje się jest rzadkością w tej posiadłości.

JadalniaEdytuj

Jadalnia w posiadłości barona kelcina
Jadalnia jest przeogromna i urządzona z przepychem. Po jednej stronie są okna z zasłonami, kominek a nad nim lutrso. Z drugiej strony jest scena. Po środku pomieszczenia stoi długi stół, który jest przystosowany do tego, aby na raz siedziało przy nim osiem osób, spowodowane jest to tym, że krzesła znajdują się po jednej stronie, ustawione tak, by każdy siedzący mógł oglądać przedstawienie. Pod sufitem i nad sceną zawieszone są bardzo ozdobne kotary. Podłoga wyłożona jest kafelkami, prawdopodobnie czarno-białymi. Całe pomieszczenie oświetlają bardzo ozdobne żyrandole.

ScenaEdytuj

Scena przystosowana jest do pokazów cyrkowych. Jest tam kurtyna, oczywiście. Prócz tego podwieszony podest i lina zawieszona wysoko dla akrobatów, jest możliwość wtoczenia klatki z lwem jak i tarczy, do której przyczepiony jest żywy cel. Nie ma tam żadnych zabezpieczeń, przez co podczas występów ginie wiele dzieci, ku uciesze barona.

PiwnicaEdytuj

Piwnica w posiadłości
Piwnica, jak można się domyślić, znajduje się niżej niż wszytskie pomieszczenia. Prowadzą do niej kręte, kamienne schody. Przed właściwym wejściem do piwnicy stoją wielkie, mosiężne drzwi, które by otrzowyć trzeba mocno popchnąć. Wokół środka poustawiane są rzędy ławek. Na środku namalowany jest pentargram na tle, co przypomina jakąć pieczęć lub kontrakt faustowski. Na tym postawione jest coś na ksztła ołatarza. W tyle ustawione są klatki, w których trzymane są dzieci.

Pomieszczenie medyczneEdytuj

To w nim Doctor robił baronowi Kelvinowi operacje plastyczne. Było tam łózko dla pacjenta, półka z medykamentami, stoliczek ze sprzętem. Nad łóżkiem była wielka lampa, podobna do tych stosowanych dzisiaj przez dentystów, aby móc wszystko dobrze widzieć.

Sypialnia barona KelvinaEdytuj

Sypialnia barona kelvina
Sypialnia barona jest kolejnym, raczej ponurym miejsce w posiadłości. Jest tam duże, ciemne łóżko. Niedaleko niego wisi klatka jak dla ptaka, w której jest lalka lub żywa dziewczynka z bandażem na oczach. Naprzeciwko łóżka jest szafka, a na niej lalka z rozpuszczonymi, kręconymi włosami. Pokój oświetla kilka świeczników. Za łóżkiem jest prawdopodobnie baldachim, a na nim jakieś wiszące ozdoby. Podłoga jest ciemna, bez wzorów. Na ścianach wiszą obrazy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki