FANDOM

Posiadłość

Posiadłośœć od strony głównego wejśœcia

Posiadłość Trancy jest rezydencją należącą do tej rodziny od pokoleń.

Znani mieszkańcy:Edytuj

PomieszczeniaEdytuj

Posiadłość rodziny Trancy jest ogromna. Zdawałoby się, że jest większa od posiadłości rodziny Phantomhive. Posiada ona wiele ciekawych pomieszczeń.

Sypialnia AloisegoEdytuj

Pokojaloisego

Bardzo ważnym pomieszczeniem jest pokój Aloisego. Chłopak nie udaje się tam tylko na spoczynek. Pokój młodzieńca, podobnie jak on sam, jest „zniewiściały". Gość, który zgubiłby się w ogromnej posiadłości, mógłby pomyśleć, iż trafił do pokoju małej dziewczynki lub wielkiego domku dla lalek. Istotnie, można odnieść takie wrażenie. Ściany, listwy, pościel, zasłony, kominek oraz dodatki są jasnofioletowe. Jest to kolor zaiste mało męski.

ŁazienkaEdytuj

Normal Kuroshitsuji II 10-174

Opisywane pomieszczenie mieści się w bezpośrednim sąsiedztwie jednej z sypialni. Jest urządzone z rozmachem, bardzo nietypowo, acz luksusowo. Oprócz standardowych sprzętów sanitarnych, takich jak zlew i wanna, swoje miejsce znalazły tam również stół i i kanapa. Łazienka ma niebieską podłogę i szare ściany. Na posadzce leży wielki dywan, barwiony morskimi odcieniami. Wanna jest duża, głęboka, ze złotym kranem wystającym ze ściany. Zlew jest marmurowy, również ze złotym kranem. Kanapa ma bladoniebieskie obicie i stoi przed wielkim oknem. Są tam też wazy, kosmetyki i wielka roślina.

JadalniaEdytuj

Trancyjadalniaprzed

Ciekawym pomieszczeniem jest jadalnia, która w ledwie krótką chwilę zmieniła się wręcz nie do poznania. Lokaj pracujący w posiadłości, Claude, zmienił całkowicie wystrój wnętrza. Zmieniły się kolory ścian, podłogi, mebli. W tym pokoju Alois podjął swoich zacnych gości, wuja, kuzyna oraz pastora. Jak widać na obrazku, przed zmianą w jadani królowały beże i szarości. Później, za sprawą wspomnianego wyżej lokaja, te smutne barwy odeszły w niepamięć, zastąpione przez żywe czerwienie zdobione złotem, wesoły żółty obrus i fioletowe kwiaty.

Sypialnia dla gościEdytuj

Pokojdlagositrancy

Kolejnym pomieszczeniem zasługującym na uwagę jest dość mroczna sypialnia dla gości. Pomieszczenie jest ponure, znajdują się w nim mosiężne meble. Ogromny regał sięgający sufitu, wypełniony książkami po brzegi, oraz wielkie łoże z baldachimem sprawiają, że pomieszczenie nie wydaje się przytulne. Jednym wesołym akcentem w pomieszczeniu jest różowa kozetka, stojąca przed łóżkiem.

KuchniaEdytuj

Kuchniatrancy
Kuchnia znajdująca się w posiadłości jest mała i ciemna, acz praktyczna. Jest tam mało mebli, a sprzęty, takie jak kuchenka, znajdują się we wnękach. Wszystko to sprawia, że w pomieszczeniu nie panuje ścisk i można tam bardzo wygodnie pracować. Jest tam wiele udogodnień. Zdecydowanie największym jest to, iż są tam dwie kuchenki. Poza tym kuchnia ta jest bardzo dobrze wyposażona, wiele garnków, garów i garnczków, patelni. Łatw tam utrzymać porządek, na ścianach i podłodze znajdują się kafelki.

PiwnicaEdytuj

Trancypiwnica
W posiadłości jest także wielka piwnica, do której prowadzą schody umiejscowione w ciemnej klatce schodowej. Piwnica służy do przechowywania przetworów i rzeczy, które nie mieszczą się w kuchni — tu ma takie samo zastosowanie, toteż fakt, iż jest tam mnóstwo regałów nikogo nie zszokuje.

KorytarzEdytuj

Korytarz

Korytarz, mimo że nie jest zdefiniowany jako pomieszczenie, nie może być pominięty. Wszak rozgrywa się tam wiele dramatów, wydarzeń, akcji. Nie tylko w Kuroshitsuji. Korytarz, który widzimy na ilustracji obok jest przykładem eleganckiego wykorzystania przestrzeni międzydrzwiowej. Ściany pokryte są drewnem, farbą oraz tapetą. Wykładzina jest zielona, co ładnie się prezentuje z beżem, brązem i złotem.

NawigacjaEdytuj

e v Posiadłość Trancy
Domownicy: Alois Trancy · Była głowa rodu Trancy · Lady Trancy · Claude Faustus · Hannah Anafeloz · Timber · Cantebury · Thompson

Więcej z Fandomu

Losowa wiki