FANDOM

Posiadłość w mandze

Posiadłość w mandze

Posiadłość ta znajduje się poza Londynem, w miejscu bliżej nieokreślonym. Należy do rodziny Phantomhive, obecnie jej gospodarzem jest młody Ciel Phantomhive, syn Wincenta i Rachel Phantomhive. Oficjalnie zarządcą posiadłości jest Tanaka, jednak to Sebastian wszystkiego dogląda oraz koordynuje pracę służby.
Płonąca posiadłość

Płonąca posiadłość

W dzień urodzin Ciela w posiadłości wybuchł pożar, w którym zginęli jego rodzice. Posiadłość została doszczętnie zniszczona, jednak odbudowano ją według pierwotnych planów, dzięki czemu wygląda identycznie jak przed pożarem.

Znani mieszkańcy:Edytuj

W posiadłości, zwłaszcza w serii I, pojawia się wilelu gości, w tym kilku szczególnie często:

PomieszczeniaEdytuj

Gabinet

Ciel w swoim gabinecie

Posiadłość rodziny Phantomhive jest ogromna, co za tym idzie ma wiele pomieszczeń.
  • Pokój rozrywki. Wszystkie gry, w tym bilard i zabawki, zostały zaprojektowane przez firmę Funtom. Zostały przygotowane, by zapewnić gościom jak najlepszą rozrywkę. Lau twierdzi, że pomieszczenie jest dość ciasne.
  • Biblioteka jest dumą rodziny Phantomehivów. Sebastian twierdzi, że jej zbiory są konkurencją dla Oxfordu.
  • Pokój gościnny. Wiemy o nim jedynie, że Lizzy spędzała tam czas.
  • Sypalnia Ciela jest prywatnym pokojem pana domu.
  • Gabinet Ciela, to w nim m.in. młody hrabia odbiera pocztę, często pija tam herbatę i je posiłki. W gabinecie spędza wiele czasu.
  • Pokój administracyjny.
Ogród

Ogród przy posiadłości

W posiadłości są jeszcze liczne sypialnie gościnne, kuchnia oraz conajmniej jedno pomieszczenie z telefonem.

Posiadłość może poszczycić się pięknym, dużym ogrodem, którym zajmuje się Finnian.

GaleriaEdytuj

NawigacjaEdytuj

e v Posiadłość Phantomhive
Domownicy: Ciel Phantomhive · Vincent Phantomhive · Rachel Phantomhive · Sebastian Michaelis · Tanaka · Baldroy · Maylene · Finnian · Pluto· Snake

Więcej z Fandomu

Losowa wiki