FANDOM

Pluto

Pluto człowiek

Pluto pies

Płeć

Mężczyzna

Rasa

Szatański Pies/ Człowiek

Debiut: anime

Kuroshitsuji: Odcinek 7

Seiyū

Takafumi Yamaguchi

Pluto poznajemy jako Szatańskiego Psa, który grasował w miejsowości Houndsworth i jej okolicach. Pluto, nazywany także Puru-Puru, został znaleziony przez Angelę, a potem oddany Sebastianowi, by go wytresował.

WyglądEdytuj

Jako człowiek Pluto ma bardzo jasną karnację, średniej długości srebrne włosy i czerwone oczy. Widać także jego kły. Na początku w tej formie chodzi zupełnie nagi. Później, gdy jest w posiadłości Phantomhive ma garnitur, lub obrożę, jeżeli wcześniej był w formie psa.

Oko demonicznego psa

Oko demonicznego psa

Demoniczny pies Pluto jest siwej maści i ma ogromne rozmiary. Ma czerwone oczy. Gdy jest w posiadłości Phantomhive ma brązową obrożę ze złoconymi elementami, m.in. sprzączką.

OsobowośćEdytuj

Pluto jest psem, jednak często można odnieść wrażenie, że dużo rozumie i ma uczucia. Przyglądając się jego zachowaniom nie można jednak jednoznacznie twierdzić, czy ma tylko umysł psa, czy może jednak ma w sobie coś więcej z człowieka niż drugą formę.

Jak każdy pies, Pluto lubi przebywać ze swoim panem oraz bawić się, biegać. Jest bardzo przywiązany do Sebastiana, który miał go wytresować. Z początku nie chował niechęci do Pluto, któremu może nawet czasem było przykro. Nie ma pewności, czy nienawidzi kotów tylko dlatego, że jest psem, czy dlatego, że Sebastian je kocha.

HistoriaEdytuj

Początkowo gdy Phantomhive, trafiają do miejscowości Houndsworth słyszą legendę o "Demonicznym Ogarze". Legenda była tak naprawdę zmyślona przez Henry'ego Barrymore. Lecz kiedy znaleźli Henry'ego w komórze, którego zastali martwego, postanowili zbadać sprawę.

Okazało się, że Pluto zabił Henry'ego z powodu nadużywania legendy o Demonicznym Ogierze. Był zwierzątkiem Angeli, która zapytała się czy go nie przygarną aby mógł zachowywać się lepiej. Ciel zgodził się wiedząc jak Sebastian gardzi psami.

W odcinku gdy Drossel porwał Elizabeth, Pluto pomaga Ciel'owi oraz jego towarzyszom, poprzez otworzenie drzwi wieży, w której była przetrzymywana Elizabeth Midford.

Ash wykorzystał Pluto by spalić Londyn. Demoniczny pies był pod jego kontrolą i nawet anestetyki na niego nie działały. Ciel kazał zabić Pluto Mey-rin, Finnian'owi oraz Baldroy'owi. Niestety się zgodzili.

Pod koniec odcinka dowiadujemy się, że Pluto demoniczny pies, został zabity. Sebastian przekazał to Ciel'owi mówiąc, że ''później pozbiera kości".

NawigacjaEdytuj

e v Posiadłość Phantomhive
Domownicy: Ciel Phantomhive · Vincent Phantomhive · Rachel Phantomhive · Sebastian Michaelis · Tanaka · Baldroy · Maylene · Finnian · Pluto· Snake

Więcej z Fandomu

Losowa wiki