FANDOM

Aparat.png

Aparat i kilka zdjęć

Ostatni aparat stworzony przez Williama Henry'ego Foxa Talbota został nabyty na aukcji przez Ciela Phantomhive. Z pozoru nie różnim się niczym od innych aparatów tego typu - nieporęczny, drewniany, osoba fotografowana musi stać nieruchomo przez 10 sekund.

W okół tego "aparatu z przeszłością", jak nazwał go nowy właściciel, krążyły plotki. Na wywołanym zdjęciu obok osoby sfotografowanej pojawiała się najważniejsza rzecz w jej życiu. Plotki okazały się prawdziwe. Niezbitym dowodem tego był fakt, że na zdjęciu Finniana pojawił się jego nieżyjący przyjaciel - ptak .

Zdjęcie Ciela.png

Zdjęcie Ciela, na którym widać Sebastiana i Pluto

Ciekawe jest ostatnie zdjęcie wykonane tym aparatem, które widzieliśmy. Były na nim trzy osoby: Ciel, Pluto i Sebastian. Dzięki temu możemy sądzić, a nawet nabrać pewności, że Ciela i Pluto łączy rzecz, najważniejsza w ich życiu.

Ciekawostką jest również to, że na zdjęciu może się odbić jedynie coś, czego już nie ma na tym świecie.

Podsumowując, aparat ujawnia coś najważniejsze dla danej osoby, a co nie istnieje już na tym świecie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki