FANDOM

Polecany artykuł

Noah's Ark Circus jest cyrkiem wędrownym.

Tom 8 tył.png

CzłonkowieEdytuj

Głównymi, i prawdopodobnie pierwszymi członkami cyrku są Joker, Beast, Dagger, Jumbo, Wendy, Peter, Doll oraz Doctor i szef, czyli Baron Kelvin. Do cyrku dołączali także inni cyrkowcy, m.in. Snake, Smile, Black i Suit.

Członkowie noah's arc circus dawniej.png

Od lewej: Jumbo, Beast, Doll, Joker, Dagger, Peter i Wendy

Joker, Beast, Dagger, Jumbo, Wendy, Peter i Doll, gdy byli dziećmi żyli w nędzy w jednej z dzielnic Londynu, tej najbiedniejszej, odrzucanej przez świadomość ludzi zamożnych - East Endzie. Trzymali się razem. Dopiero gdy odnalazł i przygarnął ich baron Kelvin ich życie uległo poprawie. Każdy z nich miał jakąś wadę wrodzoną: Joker urodził się bez ręki, Beast i Dagger nie mieli nogi od urodzenia, Wendy i Peter nie rośli, Jumbo był zbyt wyrośnięty, a Doll, najmłodsza z nich wszytkich, została oszpecona przez rodziców.

RozkładEdytuj

Logo nah ark circus.png
Przed wejściem na teren cyrku stoi wielki szyld "Noah's Ark Cirus". Na tym obszarze znajduje się wiele namiotów, które zastępują budynki. Jest tam przynajmniej 9 namiotów mieszkalnych. Niektóre zajmuje kilka osób, a inne są prywatne, przeznaczone dla gwiazd przedstawień. Prócz tego jest namiot główny, w którym odbywają się przedstawienia dla publiki, namiot do ćwiczeń, namiot Doctora oraz kilka innych.

Namiot numer 8Edytuj

Namiot numer 8.png
Do namiotu numer osiem, drogą losowania, zostali przydzieleni Smile i Doll. Namiot ten jest mały. Znajduje się tam łóżko dwupiętrowe z drabinką. Na górnym śpi Doll, ponieważ chciała. Smile śpi na dolnym, ponieważ, jak stwierdził, preferuje dół. Prócz tego nie lubi się wspinać. Warunki są dość surowe. Prócz łóżka, minimalnie zaścielonego, jest tam duża, drewniana skrzynia.

Namiot numer 9Edytuj

Namiot numer 9.png
Do namiotu numer 9, drogą losowania, zostali przydzieleni Black i Suit, ku przerażeniu Smile'a. Żaden z mieszkańców tego namiotu nie jest zadowolony z towarzystwa. Jest tam łóżko dwupiętrowe. Black śpi na górze, w związku z czym niższa koja należy do Suita. Także w tym namiocie panują surowe warunki. Prócz łóżka jest tam drewniana skrzynia, a na niej budzik. Suit podzielił pokój linią, która biegnie wzdłuż łóżka. Rozdziela ona przestrzeń z jego prywatnymi rzeczami od reszty.

Namiot Snake'aEdytuj

Namiot sanke'a.png
Namiot Snake'a jest namiotem prywatnym i znajduje się w znacznej odległości od reszty. Został w pewniem sposób odizolowany ze względów bezpieczeństwa. Jest tam wiele jadowitych węży, które mogą zabić jednym ukąszeniem. Jest tam kilka wielkich klatek, otwieranych z góry, w których jest mnóstwo gadów. Zazwyczaj są zakryte jasnym materiałem. Prócz tego węże zamkniętę są w podwieszanych klatkach, podobnych do tych dla kanarków. Prawdopodnobnie w pomieszczeniu jest jakieś łóżko.

Namiot jednego z głównych członków grupyEdytuj

Jak zauważył Smile, namiot ten jest bardzo skromny. Gołe ściany, goła podłoga. Jest tam pojedyncze łóżko, przykryte jasną narzutą, a obok niego dość duża walizka na której znajduje się zdjęcie. Na zdjęciu są młodzi przyjaciele - Joker, Beast, Jumbo, Wendy, Peter z baronem Kelvinem, którego nazywają ojcem.

Namiot JokeraEdytuj

Pokój nieznangeo członka grupy.png
Jest to namiot prywatny, w którym mieszka Joker. Znajduje się tam skrzynia z materiałami w romby. Prócz tego w skrzyni jest czaszka. Widzimy tam także ozdobne gładkie materiały, możliwe, że są to koszule. Smile, przeszukując pokój, znalazł kopertę podpisaną "Tom, the piper's son" (co jest tytułem wierszyka dziecinnego). W kopercie była karta z danymi Ciela Phantomhive. Na kopercie była pieczęć z inicjałem "K". W pokoju jest stół, na którym poustawianych jest dużo butelek.

Namiot BeastEdytuj

Namiot beast.png
Wnętrze namiotu Beast zdecydowanie różni się od innych. Widać, że mieszka tam kobieta. Namiot jest duży, a mimo to nie widać tej przestrzeni. Na łóżko zarzucona jest narzuta w zwierzęce wzory. Na wieszakach wiszą różne stroje, które podobne są pod pewnym względem - wszystkie są wyzywające. Pod ścianami są różne ozdobne pudełka, które stoją jedno na drugim, a na nich jeszcze jakieś rzeczy, na przykład lusterko. Prócz tego w pokoju jest duża skrzynia z prywatnymi rzeczami Beast, w której znajduje się między innymi zdjęcie jej, gdy była młoda, z baronem Kelvinem. Namiot ozdobiony jest materiałem, przypominającym firanę. Obok wejścia stoi duże lustro.

Namiot do ćwiczeńEdytuj

Namiot do ćwiczeń.png
Namiot do ćwiczeń jest wyższy od stołówki, i tych mieszkalnych. Zawsze ćwiczy tam wiele osób. Jest tam lina, pod którą zawieszona jest siatka asekurująca, która ma za zadanie uratować życie osobie, która z tej liny spadnie. Prócz tego siatka asekurująca zawieszona jest pod trapezem, na którym ćwiczą akrobaci. Są tam klatki z dzikimi zwierzętami i mnóstwo dużych piłek. Sam namiot ma dużą powierznię płaską, na której ćwiczy się żonglowanie i tym podobne. Poza tym w namiocie są wysokie rury do ćwiczeń, trampolina. Wszystkich przyrządów jest więcej, niż jedna sztuka.

StołówkaEdytuj

Magazyn.png
Stołówka znajduje się na zapleczu, i znajduje się w pobliżu magazynu z żywnością. Do obowiązków nowicjuszy należy przygotowywanie posiłków dla wszystkich, którzy tam się znajdują, w związku z tym zapasy w spiżarnii są znaczne. Nic nie może się marnować. Posiłki tam przygotowywane nie są specjalnie skomplikowane czy wystawne, dlatego taką furorę zrobiła ryba z frytkami Blacka. Przygotowywana jest tam duża ilość jedzenia, ponieważ cyrkowcy biorą duże porcje.

StrzelnicaEdytuj

Strzelnica.png
Na strzelicy znajduje się kilka tarcz, które mają kształt ludzi z namalowanym sercem. Trenuje tam między innymi Dagger. Smile, zanim został przyjęty do grona cyrkowców, musiał się wykazać swoimi umiejętnościami, na strzelnicy między innymi. Znajduje się za ogrodzeniem, niedaleko namiotu głównego, w którym odbywają się przedstawienia przed publicznością.

KąpieliskoEdytuj

Kąpielisko.png
Gdy jest zimno, lepiej jest kąpać się w ciągu dnia. Kąpielisko jest na otwartej przestrzeni. Podczas kąpieli członkowie cyrku zakrywają najbardziej intymne części ciała ręcznikami. Woda znajduje się w wiadrach, których jest tam mnóstwo. Wydaje się, że jest to miejsce koedukacyjne, ponieważ żaden z mężczyn, który akurat brał kąpiel nie zdziwił się na widok Doll, a ona nie była zawstydzona.

ProgramEdytuj

Program wisi na namiocie, w którym mieści się stołówka. Jest tam rozpisane kto występuje, oraz godziny występu.

Główny namiotEdytuj

Namiot główny.png
To w nim odbywają się przedstawienia. Jest to największy namiot, oddzielony płotkiem od "zaplecza" na którym znajdują się wszystkie inne. Jest w stanie pomieścić wiele osób, które siadają na ławeczkach poustawianych dookoła areny, na której rozgrywają się przedstawienia. Jest również najwyższym namiotem. Jest tam trapez, na którym popisują się akrobaci parami, oraz linia, po której chodzi tylko jeden artysta. W odróżnieniu od namiotu do ćwiczeń, w tym namiocie nie ma zabezpieczeń, dlatego artyści muszą być skupieni, ponieważ chwila nieuwagi może kosztować ich życie.

Namiot medycznyEdytuj

Jest to namiot, w którym Doctor przyjmuje pacjentów. Jest dość duży. Znajduje tam się kilka łóżek dla chorych, które są na tyle duże, by pomieścić dwie osoby na raz. Łóżka oddzielone są od siebie kotarą, aby zapewnić chorym odrobinę prywatności. Jest tam stół, a na nim słoiki z dziwną zawartością, instrumenty medyczne i inne rzeczy, które powinny znaleźć się w gabinecie medycznym.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki