FANDOM

Meena

Meena.png

Meena manga.png

Meena narysowana przez some.png

Płeć

Kobieta

Rasa

Człowiek

Rodzina

Harold West (mąż)

Zajęcie

Opiekunka Somy

Debiut: manga

Rozdział 22

Debiut: anime

Kuroshitsuji: Odcinek 14

Seiyū

Yuko Goto

Meena (ミーナ, Mīna) pochodzi z Indii. Była tam opiekunką księcia Somy. Traktowała swoje obowiązki jako coś uciążliwego, być może ze względu na to znienawidziła Somę. Dla niego była ona najważniejszą osobą, dla niej porzucił kraj i ruszył do Europy na poszukiwania w przekonaniu, że została porwana i dzieje jej się krzywda.

WyglądEdytuj

Meena ma ciemną cerę oraz ciemno szare oczy. Ma długie, czarne włosy, które układa czesząc kitkę. Nie ma grzywki. Zamiast tego ma dwa pejsy puszczone po obu stronach twarzy. Ma czole czerwone bindi . Widzieliśmy ją w prostym czerwonym sari i różowym szalu, który zarzuciła sobie na ramiona. Miała też wtedy na sobie złotą biżuterię, kolczyki i naszyjnik.

OsobowośćEdytuj

Niewiele wiemy o jej osobowości. W przeszłości była opiekunką księcia Somy, jednak opuściła Indie by wyjść za mąż za bogatego Harolda Westa. Niestety, opisując tę postać nie można pominąć słowa "egoistka". Oczywiście, nie odnosi się ono do tego, że odeszła bez słowa od swojego podopiecznego, którego nienawidziła tylko dlatego, że musiała go pilnować, ale do tego, jak go potraktowała podczas pierwszego spotkania po latach.

Meena dała Agniemu słowo, że nie powie Somie o swoich uczuciach, jeżeli pozwoli on jej mężowi wygrać konkurs na najlepsze curry. Niestety, podczas konkursu natknęła się na chłopca. Uradowany mówi jej, jak bardzo się cieszy ze spotkania, jak mu jej brakowała i że teraz mogą wrócić do domu. Meena nic sobie nie robiąc z danego słowa oraz uczuć chłopca wyjawia mu, że go nienawidzi i że był to jeden z powodów jej emigracji z Indii.

Jest to zdecydowanie osobowość negatywna. Nie wiemy, jaką była żoną. Możemy ją osądzać jedynie przez pryzmat wydarzeń, które były związane z młodym chłopcem oraz jego błędnym wyobrażeniem opiekunki, która dla niego była najważniejszą osobą w życiu, a okazała się być zwykłą suką.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki