FANDOM

Maylene

Maylene

Meirin manga

Maylenegra

Maylene kolor

Płeć

Kobieta

Rasa

Człowiek

Zajęcie

Pokojówka w posiadłości Phantomhive

Debiut: manga

Rozdział 1

Debiut: anime

Kuroshitsuji: Odcinek 1.

Debiut: gra

Kuroshitsuji: Phantom & Ghost

Seiyū

Emiri Katou

Aktor w musicalu

Atsuko Igari

Maylene (jap. メイリン Meirin) jest pokojówką w posiadłości Phantomhive. Podobnie jak reszta młodej służby, dość niezdarnie wypełnia swoje obowiązki. Przyczyną tego mogą być okulary, które nosi ze względu na sentyment, ale przez które prawie nic nie widzi.

OsobowośćEdytuj

Maylene jest pracowitą i dobrą osobą. Bardzo chce pomóc Sebastianowi z jego obowiązkami. Stara się robić wszystko dobrze, ale często jej próby kończą się fiaskiem. Albo się potknie, albo coś przewróci. Być może to wina okularów, których nie potrzebuje, a nosi ze względu na sentyment. Dostała je od panicza, kiedy przyjęto ją do pracy w domu Phantomhive.

WyglądEdytuj

Maylene wygląd

Maylene jest dziewczyną średniego wzrostu. Mierzy 165 cm wysokości. Ma jasną cerę oraz czerwone, podchodzące pod bordowy kolor włosy. Czesze je w dwa niesforne kucyki. Ma grzywkę na czoło z puszczonymi po bokach pejsami. Zazwyczaj nosi duże, okrągłe okulary, przez które nie widać jej oczu, które są brązowe.

Uniform Maylene stanowi niebieska sukienka z bufiastymi rękawami, rozkloszowana poniżej bioder, sięgająca za kolana. Nosi pod nią białą koszulę z guzikami. Na sukienkę zakłada biały fartuch z guzikami. Nosi także białą opaskę, czarne pończochy oraz wysokie do kolan, wiązane buty.

Przed podjęciem pracy w rezydencji Phantomhive, Maylene miała długie, luźno puszczone włosy oraz nosiła czarny kombinezon.

Maylene nie potrzebuje okularów. Nie nosi ze względu na wadę wzroku, gdyż jest on sokoli, a jedynie z sentymentu, ponieważ dostała je od panicza.

HistoriaEdytuj

Maylenewstrojuzabójcy

Maylene jako płatny zabójca

Przed pracą pokojówki Maylene była zawodową zabójczynią. Podczas jednego z zadań miała zabić pewnego mężczyznę. Gdy szykowała się do oddania strzału do mężczyzny podeszła jego córka, którą wziął na ręce. Maylene zawahała się i w końcu nie oddała strzału. Gdy siedziała na wieży z bronią wcelowaną w pana z córką na rękach przyszedł do niej Sebastian i zaproponował pracę u Ciela.

W posiadłości Maylene ubrała się w swoją nową sukienkę i poczuła się dziwnie, gdyż dotąd ich nie nosiła. Przyszedł do niej wtedy Tanaka i podał jej okulary mówiąc, że to prezent od panicza.

NawigacjaEdytuj

e v Posiadłość Phantomhive
Domownicy: Ciel Phantomhive · Vincent Phantomhive · Rachel Phantomhive · Sebastian Michaelis · Tanaka · Baldroy · Maylene · Finnian · Pluto· Snake

Więcej z Fandomu

Losowa wiki