FANDOM

Maurice Cole

Maurice.PNG

Płeć

Mężczyzna

Rasa

Człwiek

Zajęcie

Student Weston College

Debiut: manga

Rozdział 69

Maurice jest studentem Weston College. Był młodszym bratem Redmonda. Przed dowiedzeniem się prawdy na temat jego osoby, uznawany był za najprzystojniejszego chłopaka w szkole. Jest przewrotny.

Zaginięcie ArdenaEdytuj

Wyeliminować konkurentaEdytuj

Przy spotkaniu P4 w Swan Gazebo uczestniczyli też ich młodsi bracia. Rozmowa zeszła na temat nowego ucznia, wszechstronnie utalentowanego hrabii Phantomhive. Redmond, prefekt domu Scarlet fox wyraził zainteresowanie młodzieńcem. Edward Midford, obecny przy spotkaniu, powiedział, iż szanuje swojego kuzyna, za to, że w tak młodym wieku tak rozsądnie zarządza posiadłością.[1] Prefekci, ufając aprobacie krewnego, wyrazili chęć spotkania się ze swoim odkryciem. Cole powiedział, że się tym zajmie.

Mauriceiciel1.png

Maurice przekazuje dezinformację

Wielkim zaskoczeniem dla wszystkich było, że najprzystojniejszy chłopiec w szkole szuka świeżaka. Zgodnie z prośbą Edgara przekazuje zaproszenie prośbę o spotkanie... podając późniejszą godzinę! P4 spodziewali się hrabii o godzinie 14, jednak ten przybył dwie godziny później. Pytany o powód spóźnienia powiedział, że to wina Maurica, jednak ten wszystkiemu zaprzeczył i elita szkoły zarzuciła hrabii kłamstwo.Co gorsza, Edward powiedział, że żałuje, iż za niego poręczył.[2]

W swojej nieuczciwości nie oszukał tylko Ciela, lecz także swojego starszego brata, Redmonda. Jeden z P4 uważa, że jego fag jest tak utalentowany, podczas gdy to tylko pozory i Maurice wykorzystuje naiwnych uczniów. [3]

NawigacjaEdytuj

e v Szlachta
Szlachcice: Ciel Phantomhive · Vincent Phantomhive · Rachel Phantomhive · Elizabeth Middleford · Frances Middleford · Edward Middleford · Alexis Leon Middleford · Angelina Durless · Baron Barnett· Lau· Aleister Chamber· Undertaker· Alois Trancy· Arthur Randall· Henry Barrymore · Lady Trancy· Agni· Była głowa rodu Trancy· Edgar Redmond· Maurice Cole · Charles Grey

ŹródłaEdytuj

  1. Rozdział 68, strona 18
  2. Rozdział 68
  3. Rozdział 70

Więcej z Fandomu

Losowa wiki