FANDOM

Lau

Lau.png

Lau manga.png

Laugra.png

Płeć

Mężczyzna

Rasa

Człowiek

Zajęcie

Szef brytyjskiego oddziału przedsiębiorstwa Kunlun
Dystrybutor opium

Debiut: manga

Rozdział 3

Debiut: anime

Kuroshitsuji: Odcinek 2

Debiut: gra

Kuroshitsuji: Phantom & Ghost

Seiyū

Koji Yusa

Aktor w musicalu

Ryuuya

Lau (劉 Ryū; Chiński Pinyin: Liú) jest chińskim arystokratą i szefem brytyjskiego oddziału przedsiębiorstwa handlowego, Kunlun. Poza tym jest liderem palarni opium i członkiem Szanghajskiej mafii oraz przyjacielem Ciela Phantomhive i Madam Red.

WyglądEdytuj

Lau artbook.png
Lau jest wysokim Azjatą. Ma krótkie, ciemne włosy. Zazwyczaj nosi tradycyjny strój chiński: długą tunikę przepasaną pasem oraz spodnie do kostek. Ma płaskie buty.

Tunika, którą najczęściej widzimy jest zielona z fioletowymi elementami i białymi mankietami. Do niej nosi jasne spodnie, białe lub beżowe.

Otwarte oczy lau.png

Otwarte oczy Lau

Na balu zorganizowanym w posiadłości Trancy przebrany był za Japończyka. Miał niebieskie kimono i fioletowe okrycie wierzchnie. Na głowie miał perukę, miejscami łysą, która miała przypominać uczesanie samurajów. Wystawały spod niej jego włosy.

OsobowośćEdytuj

Lau jest osobą towarzyską, aczkolwiek skrytą. Wiele razy widzimy go, gdy przebywa w posiadłości Phantomhive, lecz nie wiemy, jaki naprawdę jest.

Z jednej strony przedsiębiorca zajmujący wysoką pozycję w firmie, z drugiej zaś działający na czarnym rynku dystrybutor opium, środka odurzającego, którego pochodną jest m.in. morfina.

Z czysto ideologicznego punktu widzenia, to, co robił nie było złe, w końcu "sprzedawał sny" ludziom zgnębionym przez rzeczywistość. Ludzie żyjący w XXI mogą myśleć, że to co robił było złe, bo narkotyki są u nas zakazane, bo prawo... , bo zdrowie... itd., jednak patrząc na realia świata, w którym go osadzono, opium było ucieczką, lub też pomocą dla ludzi słabych. Pomagało im trwać w świecie, w którym nie umieli sobie poradzić, a bali się odejść.

Nie wiemy, jaki był w stosunku do najbliższych. W swojej siedzibie otaczał się pięknymi kobietami, jednak zawsze towarzyszyła mu Ran-Mao. Zawsze wiernie trwała przy jego boku, od niemal samego początku.

Na pewno wielce niemoralny z jego strony był występek, do dokonania którego nie wahał się od pogrążenia młodego hrabi.

Lau jest postacią zagadkową. Zawsze sprawia wrażenie obeznanego z sytuacją, podczas gdy nierzadko mija się to z prawdą. Człowiek postępujący niemoralnie, pogrążający przyjaciela nie jest bohaterem pozytywnym, jednak w tym przypadku nie jest to tak oczywiste.

CiekawostkiEdytuj

  • Lau jest zaskakująco podobny do postaci z innego anime (Bleach) - Gina Ichimaru. Oboje mają tego samego seiyuu - Kouji Yusę.

CytatyEdytuj

  • ( O opium) Na tym świecie, hrabio, żyją ludzie, którzy nie mogą przetrwać z powodu okrucieństwa rzeczywistości. Sprzedaję tym ludziom sny.

NawigacjaEdytuj

e v Szlachta
Szlachcice: Ciel Phantomhive · Vincent Phantomhive · Rachel Phantomhive · Elizabeth Middleford · Frances Middleford · Edward Middleford · Alexis Leon Middleford · Angelina Durless · Baron Barnett· Lau· Aleister Chamber· Undertaker· Alois Trancy· Arthur Randall· Henry Barrymore · Lady Trancy· Agni· Była głowa rodu Trancy· Edgar Redmond· Maurice Cole · Charles Grey

Więcej z Fandomu

Losowa wiki