FANDOM

Manga Czarny Lokaj (黒執事, Kuroshitsuji) miała swoją premierę 16 września 2006, a w październiku pojawiła się jej adaptacja filmowa, anime. Premiera miała miejsce 2 października 2006. Od lipca 2010 emitowana była druga seria anime.

Od października 2011 mangę można kupić w języku polskim. Tłumaczeniem oraz wydaniem serii zajęło się Waneko. Komiks można kupić m.in. w sklepie wydawnictwa, Empiku i komikslandii.

Czarny Lokaj opowiada historię młodego hrabii Ciela Phantomhive, który zaginął w dniu swoich dziesiątych urodzin po wielkim pożarze, który pochłoną całą rodzimą posiadłość oraz rodziców chłopca.

Odnajduje się on po długim czasie, a właściwie pojawia się w posiadłości z czarnym lokajem u swego boku.

Sebastian jest piekielnie dobrym lokajem. Na każde wezwanie swojego pana na większość poleceń odpowiada "Yes, my lord." Jego priorytetem jest bezpieczeństwo chłopca. Ważne jest dla niego też wychowywanie Ciela, który nie miał czasu nauczyć się życia.

Chłopiec zawarł pakt z demonem, by poznać prawdę o śmierci rodziców oraz ukarać sprawcę swojego cierpienia. Czy kiedykolwiek się dowie, kto stoi za zniszczeniem jego świata?

Więcej z Fandomu

Losowa wiki