FANDOM

Kuba Rozpruwacz

Niegrzecznykubus.jpg

Zajęcie

Morderca

Debiut: manga

Rozdział 5

Debiut: anime

Kuroshitsuji: Odcinek 4

Ciel Phantomhive, pies królowej, miał zająć się sprawą tajemniczych morderstw. Scotland Yard nie mogąc namierzyć sprawcy nadał mu przydomek Kuba Rozpruwacz.

OfiaryEdytuj

Ukazano nam:

Ofiarami Kuby padały wyłącznie kobiety. Łączyła je profesja oraz dość specyficzny zabieg, któremu się poddawały. Wszystkie kobiety dokonały aborcji. To naprowadziło psa królowej na dobry tor, gdyż wiedział, gdzie powinien szukać. Wszytkie panie miały aborcję w Royal London Hospital, a ich lekarzem była Madam Red.

Ofiarakuby.png

Ofiara Kuby Rozpruwacza

Undertaker mówił, że metody Kuby Rozpruwacza przysparzają mu wiele dodatkowej pracy, gdyż były bardzo brutalne. Mówił także, że ciała kobiet były wybrakowane, gdyż były pozbawione macicy.

SprawcaEdytuj

Kuba rozpruwczas madam red.png

Madam Red - lekarka

Widząc ofiary oraz cięcia, które służyły do wyjmowania wnętrzności otrzymano wniosek, że Kuba Rozpruwacz jest znawcą anatomii, co znacznie zacieśniało krąg podejrzanych. Mordercą był lekarz. Były podejrzenia, iż zabójstwa miały związek z czarną magią lub jakimś kultem.

Ostatecznie wyszło na jaw, iż Kubą Rozpruwaczem były dwie osoby, spragniony szkarłatu krwi bóg śmierci oraz cierpiąca lekarka, która nie mogła znieść myśli, iż jakaś kobieta świadomie wyrzeka się posiadania własnego dziecka, gdyż sama nie może go posiadać.

CiekawostkiEdytuj

  • Kuba Rozpruwacz było przydomkiem angielskiego seryjnego mordercy działającego na terenie Londynu na przełomie XVIII i XIX w. Posiadał sporą wiedzę o anatomii, dlatego podejrzanymi byli m. in. lekarze i rzeźnicy. Jego ofiarami były prostytutki, które pozbawiał narządów wewnętrzych, m. in. macicy.
  • Ciekawostką jest to że najprawdopodobniej Kuba Rozpruwacz był polakiem

Zobacz teżEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki