FANDOM

Joker

Joker

Joker-manga-kolor

Młody joker

Joker w księdze

Płeć

Mężczyzna

Rasa

Człowiek

Wiek

25 (nie żyje)

Rodzina

Karen Taylor (matka)

Zajęcie

Manager Cyrku Arki Noego

Debiut: manga

Rozdział 24

Joker jest konferansjerem Noah's Ark Circus. Zajmuje się witaniem gości podczas przedstawień, zapowidaniem występów i przepraszaniem publiki, gdy zajdzie potrzeba. Nawet bogowie śmierci nie znają jego prawdziwego imienia. Umarł 9 lutego 1889 roku z powodu utraty krwi.

WyglądEdytuj

Joker to młody, bardzo atrakcyjny mężczyzna. Ma dość długie, czerwone, wymyślnie związane włosy i fioletowe oczy. Ma po 4 kolczyki w każdym uchu i specyficzny, cyrkowy makijaż. Ubrany jest w białą koszulę, czarno-białą kamizelkę w romby, spodnie z jasnym wzorem na kształt diamentów na szwach, fioletową pelerynę i wysokie buty. Prócz tego ma na szyi zawiązaną dużą, żółtą kokardę. Nie ma prawej ręki, na jej miejscu jest proteza, która przypomina układ kostny tejże kończyny.

OsobowośćEdytuj

Joker jest osobą bardzo dobrą. Każdemu chce pomóc, jeśli mu się to nie uda nie kryje, że jest mu przykro z tego powodu. Jest empatyczny i wrażliwy. Czuje się odpowiedzialny za ojca i innych cyrkowców, którzy są jego rodziną.

PrzeszłośćEdytuj

Joker z beast

Joker z Beast

Joker jest synem prostytutki, urodził się bez ręki. Gdy był młody znał już większość gwiazd Noah's Ark Circus. Zdaje się, że był najbardziej otwarty z całej grupy i ze wszystkimi miał dobry kontakt. Był zaradny, gdy Dagger chciał się bawić z innymi dziećmi a nie mógł z powodu braku nogi, Joker zawołał Jumbo. Ten wziął chłopca na plecy i poszedł z nim do innych bawiących się. Na ławce została Beast, ale nie mógł jej zanieść z powodu braku ręki, za co ją przeprosił. Wydaje się, że już od najmłodszych lat byli ze sobą związani w sposób szczególny. Prócz tego to on wymyślał imiona sceniczne dla wszystkich cyrkowców.

Noah's Ark CircusEdytuj

Pracował podczas przedstawienia, na które przyszli Ciel Phantomhive i Sebastian Michaelis. Powitał publiczność, zapowiadał występy, nie ukrywał swojego zdziwienia, gdy Sebastian bawił się z Betty. Po całym zajściu przeprosił go za to, że tygrysica go ugryzła. Gdy Sebastian i Ciel zmierzali do wyjścia zawołał ich i powiedział, że mają swojego lekarza, który powinien zobaczyć Sebastiana. Po zakończonym badaniu nie krył ulgi, gdy dowiedział się, że nic mu nie jest. Potem, z pomocą Doctora, odpowiadał na jego pytania związane z protezami cyrkowców.

Joker chroni sebastiana

Interweniujący Joker

Był pod wrażeniem umiejętności, jakimi wykazał się Sebastian podczas unikania ataków cyrkowców, które spowodowane były tym, że bardzo dokładnie oglądał protezę Beast. Gdy ta chciała zaatakować Sebastiana biczem, powstrzymał ją swoją laską, z której następnie wyskoczył bukiet, który dał jej w prezencie. Potem uspokajał Baest i bronił Sebastiana mówiąc, że mu się nie dziwi. Potem zaproponował mu pracę, na co Sebastian powiedział, że chciałby mu kogoś przedstawić. Joker nie miał nic przeciwko. Sebastian zaakceptował propozycję, i mimo sprzeciwów Beast, Joker zrobił dla niego test wstępny. Był zaskoczony, że osobą, którą chciał przedstawić Sebastian był chłopiec, według niego słodki.

Zaskoczenie jokera umiejętnościami chłopca

Joker zaskoczony umiejętnościami chłopca

Powiedział chłopcu, że jeśli go przyjmą, dostanie on imię sceniczne. Następnie wypytywał o jego specjalność, ponieważ "powab nie wystarczy, by dołączyć do cyrku". Następnie zrobił mu test, na sprawdzenie umiejętności. Był pod wrażeniem jego rzutów do tarczy. Następny test, jaki przeprowadził chłopcu, polegał na chodzeniu po linie. Kazał Doll dobrze zawiązać linkę asekuracyjną, ponieważ "to niebezpieczne, gdy początkujący spadnie". Był zachwycony tym, jak sprawnie poradził sobie z tym pretendent do zostania cyrkowcem. Następnie powiedział, że chłopiec nie zrobił czegoś bardzo ważnego - nie uśmiechnął się. Potem przedstawił cyrkowcom ich nowych kolegów, którzy otrzymali imiona sceniczne: Black i Smile.

Zaczął oprowadzać nowych członków cyrkowej społeczności. Pokazał im zaplecze, i wszystko objaśnił. Wyjaśnił, na co i kogo powinni uważać. Przy okazji tłumaczenia o bezpieczeństwie, zapytał Smile'a, co mu się stało w oko. Ten odpowiedział, że to był wypadek. Na początku Joker był zasmucony w związku z tym, że jest tak młody, a już tyle przeszedł. Potem zaczął go pocieszać mówiąc, że wszyscy tu są po przejściach, więc jest na dobrej drodze. Na pytanie Blacka, czy ktoś prócz nich dołączył w trasie odpowiedział zgodnie z prawdą, że większość z nich pochodzi z jednej miejscowości i są przyjaciółmi z dzieciństwa. Nowym człnkiem jest Snake. Nie mieli żadnego poskramiacza węży, więc w niedługim czasie dołączył. Z rozmnarzeniem powiedział, że dochód jest wyższy, gdy jest się gwiazdą show, ma się wtedy nawet własny namiot, w związku z tym wszyscy bardzo ciężko pracują. Następnie zabrał ich do namiotu ćwiczeń. Poszli tam w konkretnym celu - poćwiczyć podstawy. Zanim zaczęli trenować, przyszła Beast i Joker musiał opuścić nowych kolegów.

Podekscytowany joker

Joker z listą przydziałów

Następnie widzimy go, gdy przyszedł powiadomić o przydziale pokoi. Smile został przydzielony, drogą losowania, do namiotu numer 8 z Doll. Black, ku przerażeniu Smile'a, został przydzielony po namiotu 9, z Suitem.

Potem Black i Smile wpadają na Jokera, gdy ten niesie na plecach Wendy, która skręciła kostkę. Prosi Blacka, by ją zastąpił podczas przedstawienia.

e v Noah's Ark Circus
Ekipa cyrkowa: Snake · Doll · Beast · Joker · Jumbo · Wendy · Dagger· Peter · Smile · Black · Suit · Doctor · Baron Kelvin

Więcej z Fandomu

Losowa wiki