FANDOM

WitajciewHoundsworth.png

Tabliczka przy wjeździe do Houndsworth

Houndsworth jest wsią, której mieszkańcy znaleźli i wykorzystali lukę w Akcie Okrucieństwa Wobec Zwierząt (Niedźwiedź-przynęta). Wioska słynie z hodowli psów myśliwskich. Mieszkańcy żyją w stachu przed Szatańskim Psem, który służy rodzinie Barrymore i ukaże każdego, kto się jej sprzeciwi.

Wioska nie sprawia miłego wrażenia. Przy wjeżdzie stoi stare drzewo bez liści, na którym wiszą psie obroże, i pod którym leżą psie czaszki. Wioska, oraz tereny w koło, jest ponura. Jedynym wesołym akcentem w kajobrazie jest wielkie, lazurowe jezioro. Wioska posiada kamienne oraz piaskowe drogi. Zarządca mieszka w zamku na wzniesieniu. Nie ma tu typowych walk psów, a jedynie okrutna imitacja, Niedźwiedź-przynęta.

Szatański Pies karze tych, którzy sprzeciwiają sięjego panu, którym jest lord Henry Barrymore. To on ustala prawo. Zginąć można przez bardzo błachą rzecz, np. James zginął, bo miał sześć psów, a prawo zezwala na pięć psów dla jednego właściciela.

WyjaśnienieEdytuj

Niedźwiedź-przynęta: niedźiwedź jest zakówany w łańcuchy, bity, a potem puszcza siędo niego sforę dzikich psów, by go zagryzły na śmierć. Akt Okrucieństwa Wobec Zwierząt zakazuje napuszcania psów na ofiary.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki