FANDOM

Hannah Anafeloz

Hanna

Hannah demon

Płeć

Kobieta

Rasa

Demon

Zajęcie

Pokojówka w posiadłości Trancy

Debiut: anime

Kuroshitsuji II: Odcinek

Seiyū

Hirano Aya

Hannah Annafellows (ハンナ・アナフェローズ, Hanna Anaferōzu) jest pokojówką w posiadłości Trancy. Jak mówiła Aloisowi, jest z nim i znosi to wszystko, bo go kocha. Jest tak dlatego, ponieważ kochała również jego brata, Lukę Mackena, którego duszę zjadła, ale który dalej "żyje" w niej. Kocha również Claude'a, jednak jest to raczej nieodwzajemniona miłość.

OsobowośćEdytuj

Hannah w przeciwieństwie do innych demonów, takich jak na przykład Sebastian lub Claude, nie emanuje siłą i pewnością siebie. Jest bardzo cicha i pokorna. Jednak w przeszłości nie różniła się zbytnio od innych demonów. Zawierała kontrakty z ludźmi, służyła im i zjadała dusze. Niewiarygodne, jak wielki wpływ miał na nią jeden chłopiec.

Hannah podpisała kontrakt z małym chłopcem, Lucą. Od razu zauważyła, że różni się on od ludzi, których znała. Był gotów zaprzedać duszę, by uradować brata. Obiecał mu, że wszyscy, którzy ich gnębili odpowiedzą za to. Wiedząc, że sam sobie nie poradzi wezwał demona. Gdy Hannah spytała, czy się jej nie boi odpowiedział, że zaraz zleje się w gacie. Zaintrygowana odwagą chłopca oraz jego oddaniem względem brata słuchała jego poleceń. Tak jak nakazał, przeżyli jego brat i pewna prostytutka.

Hannah płacze

Hannah po tym, jak Luca powiedział jej "Dziękuję"

Po spustoszeniu wioski Hannah poszła szukać chłopca. Gdy go znalazła był pokiereszowany. Osłabiony podniósł głowę i powiedział "dziękuję". Oszołomiona przepraszała w duchu chłopca, że musi zjeść jego duszę. Zdała sobie sprawę, że pokochała to dziecko, które dalej żyje w niej. Tak jak on kochał swojego brata, tak ona również go pokochała.

Nieszanowana przez Aloisa trwała przy jego boku, nie zważając na krzywdy i upokorzenia. Jedynym, co ją z nim trzymało była miłość Lucy.

Hannah jest postacią, o której można wiele powiedzieć. Zdecydowanie jednak nie zasługuje na miano negatywnego bohatera. Hannah kochała szczerze i oddanie. Nie zważała na krzywdy, jakie wyrządzały jej drogie osoby. Najważniejsze było dla niej bycie z nimi. Hannah zginęła szczęśliwa, mając żyjących w niej braci, u boku mężczyzny, który był dla niej ważny.

WyglądEdytuj

Hannah jest atrakcyjną kobietą o ciemnej cerze. Ma bardzo długie jasnoniebieskie włosy. W każdej postaci ma na włosach opaskę oraz pomalowane fioletową szminką usta.

Jako człowiek Hannah ma piękne, błękitne oczy i włosy zaplecione w luźnego u nasady warkocza. Ma na włosach fioletową opaskę z dość oryginalną białą kokardą. Nosi fioletową suknię z kołnierzem na długi rękaw. Na to zakłada biały fartuch zapinany z tyłu na guziki z fioletowymi elementami. Fartuch jest zakładany na szyję, nie zasłania pleców oraz jest wiązany z tyłu wielką kokardą. Pod spodem Hannah nosi cienką, fioletową halkę z gorsetem tego samego koloru, która nie zasłania jej piersi. Nosi też białe pończochy oraz czarne buty na obcasie. W wyniku pewnego
Okohanny

Znak kontraktu Hannah z Aloisem

incydentu Hannah straciła lewe oko, którego brak zasłania bandażem.

Gdy Hannah zawarła kontrakt z Aloisem odzyskuje utracone oko. Zamiast źrenicy znajduje się na nim symbol kontraktu, który przypomina pentagram wpisany w różę.

273416 100002551486095 6058576 n
Jako demon Hannah ma rozpuszczone włosy i czerwone oczy. Nosi czarną opaskę z kolcami ozdobioną po lewej stronie dwiema czarnymi różami. Jej ubranie przypomina body. Strój z nieprzyzwoicie dużym dekoltem ma też kołnierz, który sięga twarzy Hanny i kończy się zagięciami na policzkach. Jej buty to długie czarne kozaki na obcasie oraz czarne rękawiczki.

Podczas balu przebierańców, który odbył się w posiadłości Trancy, Hannah założyła dopasowaną, czarną suknię.

CiekawostkiEdytuj

  • W księdze imion znajdziemy informację, że 'Hannah' to imię, które oznacza osobę błogosławioną przez Boga.
  • W jej żołądku ukryty jest demoniczny miecz Laevatein. Z tego względu Claude często nazywa ją "Pochwą".

NawigacjaEdytuj

e v Posiadłość Trancy
Domownicy: Alois Trancy · Była głowa rodu Trancy · Lady Trancy · Claude Faustus · Hannah Anafeloz · Timber · Cantebury · Thompson
e v Demony
Demony: Ciel Phantomhive · Sebastian Michaelis · Claude Faustus · Hannah Anafeloz · Cantebury · Thompson · Timber

Więcej z Fandomu

Losowa wiki