FANDOM

Grell Sutcliff

1490887 13034796l37094.46res 312 270

Płeć

Mężczyzna

Rasa

Shinigami

Debiut: manga

Rozdział 6

Debiut: anime

Kuroshitsuji, odcinek 2

Seiyū

Jun Fukuyama

Grell Sutcliff (グレ ル サトクリフ, Gureru Satokurifu) należy do stowarzyszenia Shinigami.

W pierwszych odcinkach jest lokajem Madame Red (Angelina Durless), który poczatkowo spiskuje z nią jako "Jack The Ripper" (Kuba Rozpruwacz).

Osobowość Edytuj

Grell, będąc lokajem Angeliny jest nieśmiałym, niezdarnym kamerdynerem. W Anime po zepsuciu czegoś, reaguje przesadnie i często próbuje popełnić samobójstwo w reakcji na upokorzenie.

Jako Mroczny Żniwiarz , Grell jest ekscentryczny i przesadny. Uwielbia kolor czerwony i uważa, że barwa ta może pomóc w osiągnięciu piękna. Potrafi on zabić jakąś osobę, gdy ta tylko zacznie się jej nudzić. Grell nie rozumie, dlaczego ludzie nie są w stanie zamordować bliską sobie osobę i twierdzi, że to tylko bezsensowna emocja.

Wygląd Edytuj

Grell, jako kamerdyner Madame Red ma długie, brązowe włosy związane czerwoną wstążką. Nosi okulary i prosty, czarny strój.

W postaci Shinigami posiada zaś czerwone, długie włosy i okulary o oprawkach w tym samym kolorze. Do oprawek doczepiony jest łańcuszek z czaszkami. Grell jako Mroczny Żniwiarz ubrany jest zazwyczaj w białą koszulę, brązową kamizelkę, czarne rękawiczki i czerwono-czarne buty na obcasie. Na szyi ma zawiązaną kokardę w biało-czerwone paski. Od jakiegoś czasu nosi też czerwony płaszcz.

Grell
Grell w młodości miał krótkie, czerwone włosy. Nosił okrągłe okulary (podobne do tych, które ubierała będąc lokajem). Jego strój składał się z czarnej kamizelki i krawatu tego samego koloru. Dodatkowo zakładał czarną marynarkę. Do spodni dołączony miał pasek z przyczepioną kosą śmierci.

Najprawdopodobniej ma około 170-175 cm wzrostu.

Cytaty:Edytuj

(Do uzupełnienia) "Jestem facetem wartym grzechu"

( Do Sebastiana Michaelisa ) "Ach, to jest tak miło cię widzieć w mojej prawdziwej postaci! Przyznaję, byłem bardzo zaskoczony, gdy po raz pierwszy Cię zobaczyłem. Nigdy nie widziałem demona grającego lokaja."

"Kocham czerwony...Włosy, ubrania , szminki , kocham je za to, że są czerwone. Dlatego kocham gdy używam świeżej krwi by zrobić makijaż dla tych brzydkich kobiet. Im bardziej ekstrawagancka kobieta, tym bardziej jest tak piękna, jak trujący kwiat, prawda?"

"Wydaje się, że nie jesteśmy w stanie osiągnąć wzajemnego porozumienia. Jeśli praca kosiarza to odzyskać wszystkie dusze zmarłych, to demony można porównać do szkodników, które wyjadają te dusze zaledwie w trosce o ich własne dobro. Bez względu na to, jak wiele miłości umieścić w nich, nie przyniosą owoców, to jak ...tragiczna historia miłości Romea i Julii."

Więcej z Fandomu

Losowa wiki