FANDOM

Logo

Logo firmy Funtom

Funtom Company jest firmą rodzinną rodziny Phantohive, której prezesem był Wincent Phantomhive, a po śmierci stanowisko to objął jego syn, Ciel Phantomhive. Ze względu ma wiek obecnego prezesa na spotkaniach biznesowych firmę reprezentuje Tanaka, zarządca rezydencji Phantomhive.

Firma Funtom specjalizuje się w wyrobach cukierniczych, a także w produkcji zabawek. Starają się rozszerzyć wpływy na inne obszary. Planują podbić rynek Europy. W tym celu starają się objąć swoimi wpływami Paryż, Wiedeń, Berlin, Rzym, Amsterdam i Ateny. Ponad to w ciągu następnych 5 lat zamierzają zwiększyć liczbę państw, w których są w obiegu, wliczając te z Ameryki Północnej. W Prowansji na północy Francji planują otworzyć fabrykę słodyczy, natomiast w Austriackim Salzburgu - fabrykę zabawek. Firma Funtom zawsze stara się udoskonalać jakość produktów swojej marki, bo - jak twierdzi Sebastian - użytawnie starych materiałów czy przetwarzenie niesprzedanych produktów to bluźnierstwo. Jedynie produkty, które wielokrotnie przeszły rygorystyczne testy mogą być częścią linii wypuszczonej przez firmę Funtom i dostarczone do sklepów. Motto firmy to "Klient ma zawsze rację". Nie ważne, z jak odległego kraju jest klient, pracownicy lub przedstawiciele firmy powinni być przy nim i służyć pomocą w chwili, gdy tylko spostrzeże ich produkt. Produkty dostarczane są drogą przesyłki prosto pod drzwi klienta.

Firma zajmuje sięEdytuj

  • projektowaniem, tworzeniem oraz sprzedawaniem zabawek z najwyższej półki,
  • wytwarzaniem i sprzedażą słodyczy,
  • manufakturą żywności oraz jej sprzedażą.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki