FANDOM

Francis Midford

Frances.jpg

Płeć

Kobieta

Rasa

Człowiek

Rodzina

Alexis Leon Midford (mąż)
Edward Midford (syn)
Elizabeth Midford (córka)
Vincent Phantomhive (brat)
Rachel Phantomhive (bratowa)
Ciel Phantomhive (bratanek)

Debiut: manga

Rozdział 14

Markiza Francis Midford jest żoną markiza Alexisa Leona Midford oraz matką Edwarda i Elizabeth, a także siostrą Vincenta Phantomhive i ciotką Ciela Phantomhive.

OsobowośćEdytuj

Francis jest bardzo poważna i wymagająca. Nie podoba jej się wszelki nieład, łącznie z tym na głowie, dlatego zawsze w jej obecności Sebastian Michaelis i Ciel Phantomhive zmieniają uczesanie na ulizane. Jest bardzo odważna, co widać, gdy razem z rodziną broni ludzi na statku przed zombie. Lubi konkurencję i nie daje forów, nawet, gdy rywalizuje z własnym bratankiem. Ale, jak na matkę przystało, mimo wszystko jest bardzo opiekuńcza i widać, że bardzo kocha swoje dzieci, i bratanka. Gdy wygrała z Cielem przyznała, że jest remis, ponieważ zaryzykował życie, by uratować jej córeczkę. Podczas urodzin Ciela, gdy służba chciała ładnie udekorować dom, ale trochę im nie wyszło, wbrew temu, co sądzili inni, nie zdenerwowała się, a złożyła swojemu bratankowi najserdeczniejsze życzenia z okazji urodzin.

CiekawostkiEdytuj

  • Midford jest wsią w Anglii, która znajduje się w hrabstwie ceremonialnym Somerset.
  • W księdze imion znajdziemy informację, że 'Frances, Francesca' to imię, które oznacza osobę wolną.
  • Zdjęcie rodzinne phantomhive.png

    Frances na zdjęciu rodzinnym w anime

    Pojawiła się w 12 odcinku Kuroshitsuji na zdjęciu rodzinnym razem z córką, Lizzy, oraz pewnym mężczyzną, prawdopodobnie mężem. Na zdjęciu nie ma jej syna, starszego brata Lizzy.

NawigacjaEdytuj

e v Szlachta
Szlachcice: Ciel Phantomhive · Vincent Phantomhive · Rachel Phantomhive · Elizabeth Middleford · Frances Middleford · Edward Middleford · Alexis Leon Middleford · Angelina Durless · Baron Barnett· Lau· Aleister Chamber· Undertaker· Alois Trancy· Arthur Randall· Henry Barrymore · Lady Trancy· Agni· Była głowa rodu Trancy· Edgar Redmond· Maurice Cole · Charles Grey

Więcej z Fandomu

Losowa wiki