FANDOM

Elizabeth Midford

Lizzybosko

Happylizzy

Lizzie kolorowa manga georgrus

Lizzygra

Płeć

Kobieta

Rasa

Człowiek

Wiek

13 - 14

Rodzina

Alexis Leon Midford (ojciec)
Frances Midford (matka)
Edward Midford (brat)
Vincent Phantomhive (wuj)
Rachel Phantomhive (ciotka)
Angelina Durless (ciotka)
Ciel Phantomhive (kuzyn/narzeczony)

Debiut: manga

Rozdział 2

Debiut: anime

Kuroshitsuji: Odcinek 3

Debiut: gra

Kuroshitsuji: Phantom & Ghost

Seiyū

Yukari Tamura

Hrabina Elizabeth Ethel Cordelia Midford (jap. エリザベス・ミッドフォード Erizabesu Middofoodo) jest córką Alexisa i Frances Midford, siostrą Edwarda Midforda, bratanicą Vincenta Phantomhive i kuzynką, a zarazem narzeczoną Ciela Phantomhive.

Bliscy nazywają ją też "Lizzie" (リジー Rijī). Elizabeth ma swoją zaufaną pokojówkę, która nazywa się Paula.

OsobowośćEdytuj

Elizabeth jest niezwykle pogodną dziewczynką. Jest bardzo żywiołowa. Zawsze stara się postawić na swoim. Wiele rzeczy wymusza płaczem. Więcej mówi niż słucha, a w zasadzie nie słucha prawie wcale. Jest zawsze pewna, że to ona ma rację. Mimo tego potrafi okazać poczucie winy, np., gdy zepsuła pierścień Ciela. Darzy bardzo dużym uczuciem swojego narzeczonego i stara się, aby był zawsze szczęśliwy, choć on tego nigdy nie okazuje. Elizabeth uwielbia tańczyć. Nic więc dziwnego, że pojawia się na wszystkich balach, na które jest zapraszana. Kocha wszystko, co jest malutkie, słodziutkie oraz kolorowe.

Mimo, iż wydaje się być słaba, Lizzy odnosi sukcesy w sporcie. Uprawia szermierkę i nazywana jest przez wszystkich "geniuszem".

Dla ukochanego gotowa jest do wyrzeczeń. Wyrzeczenie się obcasów w butach może wydawać się niczym szczególnym, jednak dla dziewczynki, która pragnie zawsze pięknie wyglądać jest to naprawdę duże poświęcenie. Robi to bo wie, jak jej narzeczonemu zależy na tym, by być postrzeganym poważnie, co niekoniecznie może wyjść, gdy jest niższy od narzeczonej. Lizzy pragnie też godnie reprezentować Ciela jako jego przyszła żona.

WyglądEdytuj

Elizabeth artbook
Elizabeth jest drobną blondynką o dużych, zielonych oczach. Ma długie włosy, zazwyczaj uczesane w dwie pokręcone kitki. Ma także prostą grzywkę, która po prawej stronie twarzy opada w postaci długiej kaskady i zwija się na końcu. Często nosi opaskę. Lizzy, jak na arystokratkę przystało, nosi eleganckie suknie. Te, które ona wybiera są kolorowe oraz bardzo efektowne. Wszystko to dzięki falbankom, kwiatkom i kokardom. Zawsze wybiera pasujące do sukni dodatki, opaskę, kapelusik, naszyjnik. Hrabina ubiera się tak, ponieważ pragnie zawsze ładnie wyglądać i być kawaii. W pierwszej części ma 157 cm wzrostu, w drugiej zaś już 160.

Na balu w posiadłości Trancy pojawia się w kostiumie Indianki.

HistoriaEdytuj

640px-Elizabeth child

Elizabeth i Ciel podczas zabawy

Elizabeth znała Ciela już od dzieciństwa, gdy był towarzyszem jej zabaw. Wtedy już darzyła go bardzo dużym uczuciem. Przyjeżdżała do niego bardzo często. Dzieci dogadywały się bardzo dobrze. Razem bawiły się zabawkami, także tymi z rodzinnej firmy zabawek. Czas spędzali pod czujnym okiem jego rodziców i ciotki. Po pożarze posiadłości nie było już tak, jak dawniej. Jej wujostwo zginęło a narzeczony zaginął. Po powrocie nie był tym samym chłopcem co wcześniej. Za wszelką cenę chciał uchodzić za dorosłego, przez co nie miał ochoty na zabawę. Zawsze jednak dbał o Lizzy i pragnął jej szczęścia oraz bezpieczeństwa.

CytatyEdytuj

  • ( Do Madeline): Świat marzeń jest czymś, co czujemy w głębi serca nie ogarniając wzrokiem.

CiekawostkiEdytuj

  • Midford jest wsią w Anglii, która znajduje się w hrabstwie ceremonialnym Somerset.
  • W księdze imion znajdziemy informację, że 'Elizabeth' to imię, które oznacza Bożą przysięgę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki