FANDOM

Edward Abberline

Edwardabb...jpg

Płeć

Mężczyzna

Rasa

Człowiek

Rodzina

Fred Aberline (brat)

Zajęcie

Oficer Scotland Yardu

Debiut: anime

Kuroshitsuji II: Odcinek 4

Seiyū

Hisayoshi Suganuma

Edward Aberline jest bratem bliźniekiem Freda, i tak jak on pracuje w policji.

WyglądEdytuj

Edward ma jasną karnację, niebieskie oczy i krótkie, brązowo-rude włosy, które wyglądają na rozczochrane oraz wąsy w tym samym kolorze. Nosi długi, szary płaszcz, rękawiczki.

OsobowośćEdytuj

Edward jest osobą radosną, pełną energii. Jest dobry i uczynny. Jest tak charyzmatyczną postacią, że osoby podrurzujące pociągiem za jego namową chciały połączyć siły, by wydostać wszystkich pasażerów z niebezpieczeństwa.

Kuroshitsuji IIEdytuj

TERO ShitsujiEdytuj

Edward, razem z innymi policjantami, zaangażowany był w transport więźnia. Gdy wybuchła panika wyszedł, aby uspokoić pasażerów. Powiedział im, że ten niebezpieczny więzień jest w rękach profesjonalistów i nie ma się czego obawiać. Wywołało to jeszcze większą panikę, ponieważ żaden z pasażerów nic nie wiedział o żadnym więźniu. Spanikowany tłum zaczął uciekać i stratował Edwarda, po czym został mu odcisk buta na twarzy. Później było pokazane, jak jadł obiad w towarzystwie Ciela Phantomhive. Po tym, jak Sebastian ruszył, by wykonać rozkaz, Ciel pobiegł do sakkofagu, gdzie mogło być przetrzymywane dziecko. Edward chciał mu przeszkodzić, jednak rozbolał go żołądek i nie mógł się ruszać. Gdy pociąg się zatrzymał, a wszyscy pasażerowie wysiedli dostał krople żołądkowe, które od razu mu pomogły.

CiekawostkiEdytuj

  • Edward Abberline był brytyjskim oficerem, zmarł w 1849 roku. Jego syn, Frederick, był znaczącą postacią w dochodzeniu w sprawie Kuby Rozpruwacza.
  • W księdze imion znajdziemy informację, że 'Edward' to imię, które oznacza szczęśliwego obrońcę.
  • Wspominając okres dzieciństa, jego brat powiedział, że nie posiadał rodziców ani rodzeństwa. Prawdopodobnie jest to błąd.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki