FANDOM

Doll

Doll manga.png

Malutka doll.png

Doll kolor.png

Doll podczas przedstawienia.png

Płeć

Kobieta

Rasa

Człowiek

Zajęcie

Artysta w Noah's Ark Circus

Debiut: manga

Rozdział 24

Doll jest członkiem Noah's Ark Circus. Jest najbardziej dziecinna spośród stałych członków grupy. Mimo, iż była gwiazdą przedstawienia miała współlokatora, na własne życzenie. Podczas przedstawień chodzi po linie. Nazywana jest "Księżniczką cyrku".

OsobowośćEdytuj

Doll jest radosną i otwartą osobą. Mimo, iż jest gwiazdą przedstawienia, chciała mieć współlokatora. Twierdzi, że lepiej jej się wtedy śpi. Dla nowego kolegi była bardzo miła, poczęstowała go nawet słodyczami firmy Funtom, co jest rarytasem. Z własnej woli oprowadziła go po cyrku, obudziła go, gdy zaspał, pomagała w ćwiczeniach. Pomogła mu, gdy zauważyła, jak się skrada. Uwierzyła mu, gdy zarzekał się, że nic nie ukradł. Pokazuje to, jak naiwna jest. Nawet gdy uciekł była pewna, że nie kłamał. Była przywiązana do innych cyrkowców, do których zwracała się jak do rodzeństwa.

WyglądEdytuj

Doll jest ładną dziewczyną, która na co dzień ubiera się jak chłopak. Ma mały biust, w związku z czym trudno jest odgadnąć jej prawdziwą płeć, gdy jest w ubraniu codziennym. Ma krótkie, brązowe włosy z grzywką zakrywającą lewą część twarzy. Jest to efekt celowy, ponieważ ta część twarzy jest poparzona, i nie widać oka. Ma niebieskie oko. Na co dzień nosi jasną bluzkę, pod którą ma inną, niebieską. Na to ma zarzucony brązowy sweter, a do tego ciemne spodnie.

Doll manga kolor.png

Doll w stroju scenicznym

Podczas przedstawień Doll wygląda pięknie. Ubrana jest w biały gorset, ozdobiony przy dekolcie. Od ramion po łokcie ma bufiaste rękawy, wykończone koronką. Biała spódnica do kolan ozdobiona jest dużymi różami. Spódnicę od gorsetu oddziela prążkowany pas, zawiązny z tyłu na kokardę. Na nogach ma podwiązki. Na lewej nodze ma skarpetkę, która wchodzi pod podwiązkę, w podłużne pasy. Na nogach ma baletki zawiązne na łydce. Najbardiej ozdobną częścią tego stroju jest nakrycie głowy, całe zrobione z białych kwiatów, które odsłania tylko prawą stronę twarzy. Prócz tego na szyi zawiązaną ma kokardę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki