FANDOM

Potrzebnezrudla Ten artykuł nie jest doskonały: do pełni użyteczności oraz wiarygodności potrzebuje źródeł. Jeśli możesz, dodaj je.

Po uzupełnieniu artykułu należy usunąć ten szablon.

Demony

Demony

Demon (悪魔 Akuma) jest stworzeniem z wyjątkowymi umiejętnościami, mogącym przybrać ludzką postać. Demony zawierają kontrakty z ludźmi, na mocy których służą im w zamian za ich duszę.

WyglądEdytuj

Demony zazwyczaj wyglądają jak ludzie, jednak mają też swoją "prawdziwą" formę, która, z tego co mieliśmy okazję zaobserwować, jest dla każdego różna. Hannah ma ciemne znaki na twarzy i mocno wyzywający strój a Claude jest wielkim pająkiem. Niestety, nie znamy pełnej formy Sebastiana. Widzieliśmy tylko, że ma buty na wysokim, dość osobliwym obcasie i w związku z tym, że w jego otoczeniu pokazały się spadające pióra możliwe, że ma czarne skrzydła. Możemy podejrzewać też, że jego prawdziwa forma to kruk.

OczyEdytuj

Oczy claude'a
Demony, gdy są w ludzkiej formie, ciężko poznać. Cechą dla nich wspólną są oczy, gdy chcą pokazać, kim są, lub gdy są źli, zmieniają one się z ludzkich, na czerwone, rażące, z czarną "kocią" kreską zamiast źrenic.

KontraktEdytuj

Umowa zawierana między demonem a człowiekiem nazywa się kontraktem faustowskim.

Zawarcie kontraktu odbywa się za obopólna zgodą. Obie strony (demon i człowiek) zostają naznaczeni symbolem kontraktu faustowskiego.

Znane kontraktyEdytuj

SymbolEdytuj

Symbol kontraktu przedstawia najczęściej pentagram wpisany w okrąg, są jednak wyjątki. Symbol, który ma Hannah po zawarciu kontraktu z Aloisem przypomina raczej pentagram wpisany w różę.
Kontrakt aloisego z claudem

Znak kontraktu na języku Aloisego

Znane symboleEdytuj

PołożenieEdytuj

Jeśli człowiek zawrze pakt z demonem, oboje zostają niejako "oznaczeni", to znaczy obie strony mają na ciele symbol kontraktu. Dzięki temu, że człowiek ma na sobie symbol kontraktu może wydać polecenie demonowi nawet, jeśli są daleko od siebie. Im człowiek ma symbol kontraktu bardziej widoczny, tym silniejszy on jest.
Kontrakt sebastiana

Symbol kontraktu Sebastiana

Znane położeniaEdytuj

Znane demonyEdytuj

e v Demony
Demony: Ciel Phantomhive · Sebastian Michaelis · Claude Faustus · Hannah Anafeloz · Cantebury · Thompson · Timber

Więcej z Fandomu

Losowa wiki