FANDOM

Claude Faustus

Claude.png

Claudedemon.PNG

Płeć

Mężczyzna

Rasa

Demon

Zajęcie

Lokaj Aloisego Trancy

Debiut: anime

Kuroshitsuji II: Odcinek 1

Seiyū

Takahiro Sakurai

Claude Faustus (jap. クロード・フォースタス Kuroodo Foosutasu) - jest lokajem Aloisego Trancy. Nazywany jest również Kumoshitsuji (Pajęczy Lokaj), głównie przez Sebastiana, który go nienawidzi z wzajemnością. Alois poznał go w pajęczym lesie, gdzie znalazł drzewo z gałęziami przypominającymi pajęczynę, a sam Claude był wielkim pająkiem. Jest głównym antagonistą w Kuroshitsuji II.

OsobowośćEdytuj

Claude jest zimnym, wyrachowanym demonem. Zna słabości swojego panicza i nie waha się używać swojej wiedzy do manipulacji. Jak na piekielnego lokaja przystało jest wyśmienity w swoim fachu i potrafi zrobić wszystko, co rozkaże mu jego pan.

Tak jak inne demony, teoretycznie, nie zna miłości i wcale nie musi kochać swojego pana, ale perfidnie wykorzystuje uczucia chłopca. W ocenie jego postaci można posunąć się nawet dalej i zaryzykować stwierdzenie, że nie jest piekielnie dobrym lokajem, bowiem nie jest nawet wierny człowiekowi z którym zawarł kontrakt.

Nie przepada za Sebastianem Michaelisem, z wzajemnością. Między dwójką prawie zawsze obecna jest rywalizacja.

Claude najprawdopodobniej nie jest świadomy tego, że Hannah darzy go uczuciem.

WyglądEdytuj

Claude jest wysokim, przystojnym mężczyzną. Ma ciemne, krótkie włosy i jasną cerę. Ma żółte wąskie oczy i nosi okulary z prostokątnymi szkłami. Nosi strój lokaja, czarny frak, białą koszulę, czarną kamizelkę, wiąże czarną wstążkę na szyi, nosi czarne buty i białe rękawiczki.

FaustuAloisa.png

Claude przed zawarciem kontraktu

Jego demoniczna forma to olbrzymi, owłosiony pająk.

Podczas omawiania kontraktu z Aloisem miał na sobie niezidentyfikowany mundur. Mundur ten był zielony z czerwoną podszewką oraz brązową klapą ze złotymi guzikami. Miał pod spodem jasną koszulę i skórzany pasek, a przez ramię przewiązaną czerwoną wstęgę.

CiekawostkiEdytuj

  • W księdze imion znajdziemy informację, że 'Claude' to imię, które oznacza osobę kulawą.

NawigacjaEdytuj

e v Posiadłość Trancy
Domownicy: Alois Trancy · Była głowa rodu Trancy · Lady Trancy · Claude Faustus · Hannah Anafeloz · Timber · Cantebury · Thompson
e v Demony
Demony: Ciel Phantomhive · Sebastian Michaelis · Claude Faustus · Hannah Anafeloz · Cantebury · Thompson · Timber

Więcej z Fandomu

Losowa wiki