FANDOM

Beast

Beast.PNG

Beast kolor manga.PNG

Młoda beast.PNG

Płeć

Kobieta

Rasa

Człowiek

Zajęcie

Trener zwierząt w Noah's Ark Circus

Debiut: manga

Rozdział 24

Beast jest trenerem zwierząt w Noah's Ark Circus. Nazywana jest gwiazdą przedstawienia.

WyglądEdytuj

Beast jest niezwykle atrakcyją kobietą wręcz emanującą sex appealem. Ma symetryczną twarz ozdobioną małą aplikacją pod lewym okiem. Ma czerwone oczy. Jest ciemnowłosą kobietą. Podczas występów zakłada czerwona opaskę z wielim kwiatem po lewej stronie puszczając na czoło dwa małe kosmyki. Za opaską opasa burza loków. Nosi bardzo wyzywający strój, na który składają się kusy gorset nie będący w stanie pomieścić jej obfitych piersi, króciutkie szorty, długie koronkowe rękawiczki, pończochy i ozdobny, czerwony szal zawiązany na biodrach. Jej atrybutem jest bicz. Ma protezę zamiast lewej nogi.

CharakterEdytuj

Beast ma bardzo dominujący charakter i szybko wpada w gniew, gdy coś nie idzie zgodnie z jej planem, tak jak pokazano, kiedy zbeształa Sebastiana za zrujnowanie jednego z jej występów. Niemniej jednak jest także bardzo emocjonalna . Kocha i troszczy się głęboko o Jokera. Jest gotowa zaufać innym członkom załogi, a oni jej.

e v Noah's Ark Circus
Ekipa cyrkowa: Snake · Doll · Beast · Joker · Jumbo · Wendy · Dagger· Peter · Smile · Black · Suit · Doctor · Baron Kelvin

Więcej z Fandomu

Losowa wiki