FANDOM

Angela duzy aniol
Anioł (天使たち Tenshi) jest szerokopojmowanym pojęciem, które często odnosi się zarówno do stworów boskich, które miały służyć ludziom, jak i typowych dobrych dusz, ludzi lubiących pomagać itd. W Kuroshitsuji mamy do czynienia przede wszystkim z tym pierwszym aniołem.

WyglądEdytuj

Poznaliśmy dwa anioły, Asha i Angelę. Podobnie jak demony, w ludzkiej formie są nie do poznanania. Mają krókie, jasne włosy, jasną cerę i fioletowe oczy. Obydwoje ubrani są w jasne stroje.

SkrzydłaEdytuj

Ash-anioł
Gdy Ash jest w formie anioła przybywa mu jedynie białych skrzydeł. Angela z kolei ma inny strój niż jako pokojówka: długą, błękitną, bogato zdobioną suknię, i skrzydła. Skrzydła, u obojga, są białe (podobne do gołębich) i mają dużą rozpiętość.

ZawódEdytuj

Mieliśmy do czynienia jedynie z dwójką aniołów, w związku z czym trudno stwierdzić, czym się na ogół, jako ludzie, zajmują. Jeden ze znanych nam aniołów miał pospolitą pracę - jako służący, drugi zaś już bardziej ambitną - lokaj samej Jej Wysokości. Ale jest pewna zasada - pracują jako służba.

OsobowośćEdytuj

Wydawałoby się, że anioły, podobnie jak ludzie, powinny mieć złożoną, niełatwą do określenia osobowość, ale jest inaczej. Z pozoru wydają się miłe, sympatyczne, opiekuńcze — wzbudzają same pozzytywne odczucia. Jednakże anioły są fałszywe, dwulicowe i okrutne. Stwarzają pozory pomocy, a tak naprawdę „wbijają nóż w plecy". Są bardzo egoistyczne i bezwzględne — potrafiły zabić wiele osób, by osiągnąć to, co chciały — swoją wizję świata.

PłećEdytuj

Mimo iż znamy dwa anioły - Asha i Angelę, i rozróżniamy ich jako mężczyznę i kobietę, tak naprawdę nie są ani tym, ani tym. Mogą zmieniać płeć, razem z głosem. Nie można powiedzieć, że „są" obojniakiem, ponieważ jako mężczyzna Ash nie ma chociażby piersi, które ma Angela, kobieta. Wydaje się, że płeć zależy od ich woli.

UmiejętnościEdytuj

  • Pluto psli londyn

    Pluto palący Londyn

    Anioły (Ash i Angela) miały kontrolę nad Demonicznym Psem. Potrafiły sprawić, by zbuntował się przeciw nowym właścicielom, spalił Londyn, a na dodatek walczył z opiekunami. Zdaje się, że mogli nad nim sprawować kontrolę dzięki specjalnej obroży.
  • Angela kontrolowała laleczkę, która była panem Drocella Keinza.
  • Anioły potrafią robić żywe lalki, w anime jest to na przykład Drocell Keinz.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki