FANDOM

Angelina Durless

Madamred

Madamreddo

Młoda madam red

Ann

Płeć

Kobieta

Rasa

Człowiek

Rodzina

Baron Barnett (mąż)
Rachel Phantomhive (siostra)
Ciel Phantomhive (siostrzeniec)
Vincent Phantomhive (szwagier)

Zajęcie

Lekarz w Royal London Hospital

Debiut: manga

Rozdział 3

Debiut: anime

Kuroshitsuji: Odcinek 2

Seiyū

Romi Paku

Baronessa Angelina Durless-Barnett, nazywana także Ann i Madam Red (マダム・レッド Madamu Reddo), jest ciotką Ciela Phantomhive, siostrą Rachel Phantomhive i wdową po Baronie Barnett. Jej pseudonim pochodzi od koloru z nią kojarzonego - czerwienią, co jest dziwne, gdyż jedynie przez krótki czas lubiła czerwień. Przed poznaniem Vincenta Phantomhive i po jego ślubie z Rachel Madam nienawidziła czerwieni, koloru swoich włosów.

OsobowośćEdytuj

Poznajemy ją jako dumną kobietę pracującą. Figlarna i pewna siebie ciotka Ciela często odwiedzała chłopca chcąc wiedzieć, co u niego słychać. Całym sercem kochała swoją siostrę oraz Vincenta, jednak ich już nie ma. Całą miłość przelała na ich syna.

Angelina Durless Barnett była wrażliwą osobą, która nie akceptowała siebie. Dzięki uśmiechowi ukochanego była w stanie zaakceptować wszystko. Najpierw pokochała czerwień, a potem znienawidziła ją, bo odebrała jej najukochańsze osoby. Zraniona przez życie kobieta, która chciała kochać. To właśnie Madam Red.

WyglądEdytuj

Angelina wygląd

Ubiór Madam Red

Wysoka szczupła kobieta o bardzo jasnej karnacji. Ma krótkie czerwone włosy oraz oczy o tęczówkach tej samej barwy. Jej fryzura  - bob - jest dość niezwykła z powodu trójkątnej, spiczastej grzywki. Angelina zawsze nosi czerwień, nawet szminka nie ma innego odcienia niż jej ubiór. Pod spód wkłada białą bluzkę z żabotem, czasami ubiera się także w czerwony płaszcz. Jej parasolka jest jednak czarna, podobnie jak rękawiczki.

W przeszłości, gdy jeszcze była panną, jej włosy były długie, a jej ubiór zawsze utrzymany był w stonowanych kolorach, nierzucających się w oczy.

Przed śmiercią rodziców Ciela swoje długie włosy spinała w kok. Już wtedy nosiła charakterystyczne czerwone stroje.

HistoriaEdytuj

Rachel z ann

Angelina z siostrą

Gdy Angelina siedziała w ogrodzie i czytała książkę, przyszła jej siostra - Rachel, by przekazać, że ojciec ją wzywa, ponieważ przyjechał gość. Angelina była zdenerwowana, ponieważ nie była odpowiednio ubrana ani umalowana. Siostra szybko poprawiła jej wygląd. Po drodze zaczęły rozmawiać, Angelina mówiła, że musi dużo się uczyć, ponieważ w przyszłości chce zostać lekarzem, żaliła się, że nie jest tak ładna jak siostra, więc rzadko chodzi na przyjęcia i najpewniej nigdy nie wyjdzie za mąż. Siostra zganiła ją za te słowa, powiedziała jej, że jest urocza i mądra. Potem skomplementowała jej biust. Potem poszły poznać gościa. Angelina w wieku lat 15 od razu się w nim zakochała.

Gdy któregoś razu rozmawiali w ogrodzie zapytał jej, czemu ma tak długą grzywkę. Ona odpowiedziała, że nie jest ładna i ma czerwone włosy. Vincent powiedział jej, że nie ma nic złego w tym, że różnimy się od innych. Powiedział, że ma włosy piękne jak lilia huraganowa, i czerwień jej pasuje, oraz, że powinna być bardziej pewna siebie. Skutkiem tej rozmowy było to, że Ann pokochała czerwień, oraz ścięła grzywkę.

Przed jego wizytą była bardzo szczęśliwa. Poprawiła makijaż i po drodze zastanawiała się, czy powie jej jakiś komplement. Gdy weszła, zobaczyła siedzących obok siebie Rachel i Vincenta. Chcieli powiedzieć jej, że biorą ślub. Mimo wszystko, Angelina była szczęśliwa - mężczyzna, którego kochała, miał poślubić jej siostrę, którą kochała najbardziej. Na ich ślub ubrała czerwony strój.

Ann z malusim cielem

Ann z Cielem

Podczas porodu Rachel, Ann była pielęgniarką. Gdy Ciel się urodził, siostra powiedziała jej, by wzięła swojego siostrzeńca na ręce. Angelina była zachwycona, maluch był śliczny. Obiecała, że jak chłopczyk urośnie będzie się z nim bawić. Po uwadze siostry, że chłopczyk ma nos po ojcu, znowu znienawidziła czerwień.

Od tego momentu Ann zaczęła chodzić na przyjęcia, których nienawidziła. Chodziła na nie w pięknych, długich sukniach i w makijażu. Wtedy zaczęto nazywać ją "Madam Red". Z drugiej strony bardzo dużo się uczyła, i wbrew woli rodziców zdobyła licencję lekarza.

Gdy Ciel był już większy bawiła się z nim, i jego kuzynką - Elizabeth. Nie lubiła, gdy nazywali ją "cioteczką, ciotunią". Kazała mówić na siebie "duża siostro".

W końcu poślubiła mężczyznę, którego poznała na jednym z przyjęć. Powiedziała mu, że jest mężczyzna, o którym nie może zapomnieć, ale on powiedział, że nie dba o to. Był szczerym, i dobrym człowiekiem. W końcu Angelina zaszła w ciążę. Razem z mężem nie mogli doczekać się narodzin dziecka. Była szczęśliwa, i mąż traktował ją dobrze.

Ann na pogrzebie

Ann na pogrzebie Vincenta i Rachel

Któregoś dnia mieli wypadek. Jej mąż zginął na miejscu, a lekarze musieli wyciąć jej jajniki. W szpitalu często odwiedzała ją siostra, co poprawiało jej nastrój. Gdy miała zostać wypisana, Rachel bardzo się cieszyła, i powiedziała, że w związku z tym powinny świętować jej powrót do zdrowia, a nadarzyła się odpowiednia okazja - 10 urodziny jej syna.

Gdy ten dzień nadszedł, Madame Red jechała do posiadłości Phantomhive. W pewnym momencie woźnica nieoczekiwanie się zatrzymał. Ann nie wiedziała, o co chodzi, więc wysiadła. Zobaczyła kolor, którego nienawidzi - czerwień. Posiadłość płonęła. Tego dnia zginęli Rachel i Vincent. Ciel zaginął.

Kuba RozpruwaczEdytuj

W Londyńskich gazetach aż huczało od doniesień o brutalnych mordach. W obliczu skandalu i paniki bezsilni pozostawali Scotland Yard oraz królowa, która poprosiła o pomoc w rozwikłaniu zagadki swojego wiernego psa, Ciela Phantomhive. Sprawa mordów miała drugie dno, ponieważ nie chodziło o zwykłego seryjnego mordercę, ale o osobę, której przyświecał pewien cel.

Sprawcą była właśnie Madame Red. Podczas jednego z pierwszych zabójstw została nakryta przez boga śmierci na gorącym uczynku. Jak się okazało, Grell nie miał jednak zamiaru jej przeszkadzać. Został jej wspólnikiem. Zakochał się w Ann, czerwonej zabójczyni, co zadziało na jej zgubę, gdy nie mogła zdobyć się na stanowczość i zabić swojego siostrzeńca.

Wszystkie mordy były powodowane ogromnym żalem, nienawiścią i bezsilnością poniekąd - w końcu, jej ofiary chciały pozbawić się tego, o czym ona tylko mogła marzyć. Jako niedoszła matka nie mogła znieść mówienia o nienarodzonym dziecku "kłopot", "balast", "wpadka", a o potencjalnym urodzeniu go "pomyłka". Postanowiła sama wymierzyć sprawiedliwość, jednak ją również dosięgnęła kara.

CiekawostkiEdytuj

  • Została lekarzem wbrew woli rodziców.

NawigacjaEdytuj

e v Szlachta
Szlachcice: Ciel Phantomhive · Vincent Phantomhive · Rachel Phantomhive · Elizabeth Middleford · Frances Middleford · Edward Middleford · Alexis Leon Middleford · Angelina Durless · Baron Barnett· Lau· Aleister Chamber· Undertaker· Alois Trancy· Arthur Randall· Henry Barrymore · Lady Trancy· Agni· Była głowa rodu Trancy· Edgar Redmond· Maurice Cole · Charles Grey

Więcej z Fandomu

Losowa wiki