FANDOM

Angela Blair

Angela człowiek.png

Angela.jpg

Płeć

Kobieta

Rasa

Anioł

Zajęcie

Pokojówka lorda Barrymore

Debiut: anime

Kuroshitsuji: Odcinek 7

Seiyū

Akiko Yajima

Angela Blair jest aniołem. Poznajemy ją jako pokojówkę lorda Barrymore. Pomimo sposobu, w jaki traktował Angelę, łączył ich romans.

WyglądEdytuj

Angela jest drobną, bladą kobietą. Ma krótkie jasno niebieskie włosy i fioletowe oczy. Jako pokojówka nosiła fioletową sukienkę z kołnieżem przylegającym do szyi, rozkloszowanym dołem i długim rękawem. Pod sukienką nosiła białą koszulę, a spod sukienki wystawały żabot oraz mankiety. Nosiła także białe pończochy oraz biały beret. Na stopach miała czarne buty na obcasie. Na sukience nosiła biały fartuch ozdobiony przy ramionach, który na plecach związywała w wielką kokardę.

W postaci anioła Angela miała na sobie długą niebieską suknię z białymi rękawami i cięciem na wysokości bioder. Mankiety były niebieskie. Suknia u dołu przypominała niebieskie pióra. Jako anioł na szyi nosiła niebieską ozdobę. Miała wielkie białe skrzydła.

Strójangelijakbiczołasebusia.jpg

Angela, gdy torturowała Sebastiana

Gdy torturowała Sebastiana miała na sobie wyzywający strój. Jej piersi oraz dolną część tułowia zakrywało coś przypominającego lateksową bieliznę, natomiat jej brzuch okrywało coś przypominającego gorset. Wystawało z tego dół stroju, wyglądający jak pół rozkloszowanej spódnicy z piór. Na górę miała zarzucone białe bolerko z długimi, bufiastymi rękawami i bardzo eleganckim kołnierzem. Do tego miała pończochy podtrzymywane paskami oraz buty na obcasie. W tym wydaniu jej atrybutem był bicz.

CiekawostkiEdytuj

  • W księdze imion znajdziemy informację, że 'Angela' to imię, które oznacza kogoś anielskiego.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki