FANDOM

Alois Trancy

Aloistrancy

Alois w ciele ciela

Jim macken

Płeć

Mężczyzna

Rasa

Człowiek

Wiek

14

Data urodzenia

5 listopada 1875

Rodzina

Była głowa rodu Trancy (ojciec, prawdopodobnie)
Lady Trancy (matka, prawopodobnie)
Arnold Trancy (wuj, prawdopodobnie)
Aleister Chamber (kuzyn, prawdopodobnie)
Luka Macken (brat, prawdopodobnie)

Debiut: anime

Kuroshitsuji II: Odcinek 1

Seiyū

Nana Mizuki

Hrabia Alois Trancy (jap. アロイス・トランシー Aroisu Toranshi) jest głową rodziny Trancy. Nie wiadomo, czy uznawane koligacje rodzinne są prawdziwe, przez co jego pochodzenie jest nie do końca jasne. Przed tym, jak został adoptowany przez byłą głowę rodu Trancy nazywał się Jim Macken (Jim McCain).

W drugiej serii zastępuje niejako jednego z głównych bohaterów, Ciela Phantomhive, jednak nie na długo cieszy się tą rolą, gdyż hrabia Phantomhive powraca w wielkim stylu.

Alois, podobnie jak Ciel, ma u swego boku demona lokaja - Claude Faustus. Oprócz nich w posiadłości Trancy mieszka jego służba: Hannah Anafeloz - pokojówka, Thompson - ogrodnik, Timber - kucharz oraz Cantebury - klucznik. Wszyscy oni są demonami posłusznymi Aloisowi.

WyglądEdytuj

Alois jest smukłym chłopcem. Ma jasnoniebieskie oczy i zawsze ładnie ułożone blond włosy. Ma mleczną cerę i dziecięce jeszcze rysy twarzy, dlatego gdy przebrał się za pokojówkę, Ciel nie wykrył podstępu. Zazwyczaj nosi krótkie, czarne spodenki i długie, czarne skarpetki sięgające do połowy uda. Ubiera także koszulę z żabotami oraz kokardę na szyi i długą, fioletową marynarkę, co nadaje mu dość nietuzinkowy wygląd. Ma 165 cm wzrostu.

OsobowośćEdytuj

Aloiszojcem

Alois z ojcem

Alois, podobnie jak Ciel Phantomhive, swoim zachowaniem nie przypomina typowego dziecka, jednak oba te przypadki diametralnie się różnią. Alois jest osobą niezrównoważoną psychicznie o tendencjach sadystycznych. Przykładem tego jest fakt, iż wyłupał Hannie oko, ponieważ patrzyła na niego. Mimo iż lubi rządzić i wiedzieć, co się dzieje, najbardziej zależy mu na tym, by być kochanym. Przed pożarem wioski, w której mieszkał jako dziecko, wiedział, że kocha go brat. Po jego śmierci postanowił zastąpić go kimś innym. Padło na demona, który zgodnie z kontraktem, miał być mu dozgonnie wierny. Chłopak pomylił wierność z miłością. Jak się później okazuje, Claude nie był ani wierny, ani kochający.

Alois czuł się szczęśliwy, gdy Claude mówił mu czułe słówka, jednak stał się naprawdę szczęśliwy, gdy Hanna powiedziała mu to, o czym nawet nie marzył. Umarł szczęśliwy, bo podpisując kontrakt z Hanną, w której żył ciągle kochający go Luca, był najbliżej osób, którym naprawdę na nim zależało. Pokazuje to tragedię tego chłopca oraz jego determinację i desperację w drodze do osiągnięcia celu.

HistoriaEdytuj

Alois jako dziecko nie miał nikogo, kto by o niego dbał. Sam w młodym wieku pełnił rolę opiekuna swojego młodszego brata, Luki. W wiosce, w którym żyli, mieli wielu nieprzyjaciół. Wszystko skończyło się wraz z pożarem miejscowości i śmiercią Luki. Następnie poprzez handel ludźmi Alois trafił do domu Trancy z wieloma innymi chłopcami. Już i tak złą sytuację chłopca, zarówno życiową, jak i moralną, pogłębiał fakt, iż był on ofiarą pedofila, którym była poprzednia głowa rodu Trancy.

CiekawostkiEdytuj

  • Alois - imię pochodzenia germańskiego, wywodzi się od zwrotu „all-weisse”, czyli wszystkowiedzący.
  • Jego osobowość można określić jako yandere.

NawigacjaEdytuj

e v Posiadłość Trancy
Domownicy: Alois Trancy · Była głowa rodu Trancy · Lady Trancy · Claude Faustus · Hannah Anafeloz · Timber · Cantebury · Thompson
e v Szlachta
Szlachcice: Ciel Phantomhive · Vincent Phantomhive · Rachel Phantomhive · Elizabeth Middleford · Frances Middleford · Edward Middleford · Alexis Leon Middleford · Angelina Durless · Baron Barnett· Lau· Aleister Chamber· Undertaker· Alois Trancy· Arthur Randall· Henry Barrymore · Lady Trancy· Agni· Była głowa rodu Trancy· Edgar Redmond· Maurice Cole · Charles Grey

Więcej z Fandomu

Losowa wiki