FANDOM

Agni

Agni.jpg

Agni manga.png

Agni kolorowa manga.png

Płeć

Mężczyzna

Rasa

Człowiek

Zajęcie

Sługa i Ochroniarz Somy

Debiut: manga

Rozdział 14

Debiut: anime

Kuroshitsuji: Odcinek 13

Seiyū

Hiroki Yasumoto

Agni (jap. アグニ Aguni) jest wiernym sługą księcia Somy, którego traktuje jak boga, a zarazem bliskiego przyjaciela.

OsobowośćEdytuj

Agni nie zawsze był rozważny i kulturalny. W przeszłości należał do grupy buntowników, którzy niszczyli wszystko, co mogli. Jego, wtedy jeszcze, nędzny żywot uratował księże Soma. Zjawił się na egzekucji i kazał ją wstrzymać. Już wtedy Agni wiedział, że Soma jest jego słońcem.

Agni zawsze robił wszystko, co nakazał mu Soma. Był lojalny, oddany. Miał za zadanie chronić Somę, jest to raczej zadanie, które sam sobie zlecił. Chciał go chronić nie tylko przed czyimiś ciosami czy przytykami, ale też przed samym światem dorosłych, do którego młody książę jeszcze nie należał. Wiedział o uczuciach Meeny do księcia i za wszelką cenę robił wszystko, by to się nie wydało. Nie chciał rozwiewać złudzeń księcia, w końcu to dzięki nim był szczęśliwy.

Agni pomógł Cielowi oraz Sebastianowi. Wcześniej to oni przyjęli ich w posiadłości Phantomhive. Dzięki wielu rzeczach ich łączących Agni stał się pierwszym przyjacielem Sebastiana. Oboje o niej pamiętają i wiedzą, że w chwili kryzysu mają na kim polegać.

Agni, mimo swojej siły oraz mądrości, nadal trochę przypomina dziecko. Ufny łatwo daje się zwieść i wykorzystać, lecz nie zniechęca się. Najważniejszy w jego życiu jest Soma, dla którego zawsze pragnie jedynie dobra. Nie ma w nim krzty egoizmu. Na pewno ma wielkie serce, w którym zawsze znajdzie miejsce dla nowych przyjaciół.

WyglądEdytuj

Agni artbook.png

Agni jest wysokim, szczupłym mężczyzną. Ma ciemną karnację i jasne oczy. Białe włosy ma krótko obcięte, nie licząc dwóch długich warkoczy puszczonych na ramię ozdobionych niebieskimi koralikami. Zazwyczaj na głowie ma biały turban, a prócz tego nosi zieloną szatę do kolan przepasaną żółtą wstęgą, białe spodnie i jasne buty. Ma zabandażowaną prawą rękę, kolczyki w uszach i złotą kropkę na czole.

Agni zazwyczaj jest uśmiechnięty, jednak gdy zaczyna walczyć uśmiech na twarzy ustępuje wyrazowi zawziętości. Gdy Agni ma silnego przeciwnika, lub jest ich kilku, ściąga z ręki bandaż.

Na bal kostiumowy zorganizowany w posiadłości Trancy Agni przebrany był za doktora Watsona.

CiekawostkiEdytuj

  • Agni w religii wedyjskiej jest bogiem ognia, najbliższym śmiertelnikom, ich dobroczyńcą i opiekunem. Płoszy złe moce, odpędza nieszczęścia i choroby.

NawigacjaEdytuj

e v Szlachta
Szlachcice: Ciel Phantomhive · Vincent Phantomhive · Rachel Phantomhive · Elizabeth Middleford · Frances Middleford · Edward Middleford · Alexis Leon Middleford · Angelina Durless · Baron Barnett· Lau· Aleister Chamber· Undertaker· Alois Trancy· Arthur Randall· Henry Barrymore · Lady Trancy· Agni· Była głowa rodu Trancy· Edgar Redmond· Maurice Cole · Charles Grey

Więcej z Fandomu

Losowa wiki